Sikelik Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har periodevis problemer med å få startet maskinen min. jeg kjører en 450W Q-tec psu, som forsåvidt har fungert tilfredstillende. men av og til trykker jeg power-on knappen, og jeg hører noen vifter beveger seg i .. 0.5 sek ca ... og så går alt av igjen. Ligger denne feilen på hovedkort, eller i psu? det rare med det hele er at den fungerer tilfredstillende enkelte dager, da jeg har ingen problemer, men andre dager er den bare i krangle-humør. PSU'en er ca 1 år gammel nå Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Kanskje du skal prøve å demontere alle tilkoblinger til PSU og deretter koble dem tilbake...? Eller så er det et spøkelse i PSU`en din nei, den var dårlig... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 HALLO? Det er faktisk en Q-TEC det er snakk om her Lenke til kommentar
Sikelik Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) og q-tec er noe dritt om jeg forstår deg riktig? men jeg vil ha et mer eksakt svar på om dere har vært i samme situasjon før eller ikke. og forslag til en solid og god psu jeg isåfall kan erstatte med. edit: prøvde å koble fra alle komponenter i maskinen som bruker strøm, som vifter, harddisk, dvd-rom/brenner, selv floppy stasjonen ... og samme problem. tror nok definitivt det er en psu som har tatt natten. Endret 22. april 2005 av Sikelik Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg vil råde deg å kjøpe ny PSU. Se på denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIST500BHE12 Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hadde akkurat en pc til reperasjon med samme problem. Der var det i hvertfall Q-tec`n som hadde tatt kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå