WoWgamer72 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 så alle dere på forumet, wow spillere, ville gått til Expert å gitt tilbake cd-key'n? det tror jeg neppe! Sånne "ta-bilde-av-cdkey-og-levere-tilbake-spillet"-folk er noe av det VERSTE som finnes! Ja, sånne som deg. Det du faktisk har gjort er å stjele spillet. Det de som kjøper boksen du leverte tilbake får, er en CD og en manual. Ingen mulighet til å faktisk BRUKE spillet. De kunne likesågodt kjøpt en tom CD og knekt den i 2. Blir like nyttig den. Får ikke brukt den. joda, de får brukt den.... de bare leverer inn den og sier cd-keyn ikke fungere. så enkelt er det... uansett, det er ikke mitt problem lengre jeg vet at alle har forskjellige meninger om det her nå, men gjort er gjort, og jeg angrer ikke Det blir det samme som å si at du har kjøpt deg ny harddisk, knuser den med en diger slegge, og sier at du får brukt den fordi "det er bare å gå og bytte den". Dummeste sammenligningen jeg har hørt! NÅr en cd-key er brukt er den stjelt, det sier seg selv og man ny av butikken eller de som laget spille. ingen som får bytta en harddisk hvis den er knust i fillebiter! men hvis den er noe feil med den, da får du ny, akkurat som med cd-key'n - den er stjelt/ødelagt Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Dummeste sammenligningen jeg har hørt!NÅr en cd-key er brukt er den stjelt, det sier seg selv og man ny av butikken eller de som laget spille. ingen som får bytta en harddisk hvis den er knust i fillebiter! men hvis den er noe feil med den, da får du ny, akkurat som med cd-key'n - den er stjelt/ødelagt Det jeg sikta til var at du sa at du faktisk fikk brukt spillet, "det var bare å gå og bytte det". Det blir for dumt. Du har stjelt CD-keyen. Neste som kjøper boksen du leverte inn blir veldig skuffa, og det er DIN skyld at han ikke får brukt spillet. Vedkommende som kjøper boksen du leverte inn må gå og bytte spillet for å få brukt det. Rettferdig synes du? I tillegg om vedkommende som kjøper spillet er veldig uheldig, så er han/hun på gjennomreise gjennom der Expertbutikken du kjøpte spillet ligger og stikker og kjøper det der. Da blir bytting rimelig tungvindt. Uansett så tror jeg ikke det er vits i å fortsette denne diskusjonen ettersom det ser ut som om du ikke tenker lenger enn til nesehårene dine og ikke bryr seg filla om hva som skjer med andre bare DU får det som du vil. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 vel... Vist Expert gidde han en ny cd-key så tror jeg NEPPE de selger den til en anna kunde.. men jeg ville selv levert den tilbake.. har ikke tid/peng til 2 accounts uansett.. Lenke til kommentar
arnesef Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ingen som har tenkt på at du faktisk betaler en månedlig avgift her? Om de ikke deactiverer keyen når de får tilbakemelding på at den ikke virker, så blir du vel charget for begge accountene skulle jeg tro. Så du får neppe en account gratis uansett, men to accounter og to regninger..... Lenke til kommentar
WoWgamer72 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 jeg spiller bare på den ene, skal starte opp den andre når jeg flytter herfra.. for jeg deler account med broren min nå. så jeg betaler ikke noe extra nei. selv om jeg har 2 MÅ jeg ikke bruke begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå