Gå til innhold

Ugyldig cdkey, hva gjøre nå?

Anbefalte innlegg

Hei,

Kom akkurat tilbake fra Expert med WoW, tapper inn CDkey i account registration..Invalid key. Jævlig bra, for jeg kjøpte Everquest 2 for 2 dager sider og der fikk jeg OGSÅ en ugyldig key (keyen var regga for flere mnd siden). De (spaceworld) jobba i 2 dager med å få tak i support på Ubisoft for å skaffe ny key, men ga til slutt opp da de aldri kom gjennom. Fikk penga tilbake og ferdig med det.

Online-supporten opererer etter amerikanske tider, så de får jeg ikke tak i nå.

Faenfaenfaen...kan jeg bare stikke ned på Expert og få ny key tror dere?

Det var det online-supporten til Ubisoft (EQ2) sa.

Forbanna tyvpakk.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Owww...akkurat. Var litt kjapp og prøvde å regge meg mens spillet installerte.

Fikk dermed ikke den EU-wow adressa. Da sparte jeg forhåpentligvis en tur ned til Expert igjen da :)

Nå har det seg jo sånn at serverne er AKKURAT kommet opp etter en ny patch, så sida er fullstendig umulig å komme inn på...*sukk*

Lenke til kommentar

Tingen her er at visse, som WoWgamer72, ikke ser lengre enn seg selv noen gang. Så lenge det ikke påvirker han i negativ retning så er alt fint.

Forestill dere han når han kommer hjem med sitt ny-kjøpte spill for så å finne ut at keyen allerede var i bruk. Da hadde nok pipen fått en annen låt. De samme folkene er nemlig veldig bestemt på det motsatte når et først skjer dem. Men men, WoWgamer72, du lærer nok en del vanskelige lekser oppigjennom livet, med verre konsekvenser enn det som er nevnt her. Lykke til!

Lenke til kommentar
Tingen her er at visse, som WoWgamer72, ikke ser lengre enn seg selv noen gang. Så lenge det ikke påvirker han i negativ retning så er alt fint.

Forestill dere han når han kommer hjem med sitt ny-kjøpte spill for så å finne ut at keyen allerede var i bruk. Da hadde nok pipen fått en annen låt. De samme folkene er nemlig veldig bestemt på det motsatte når et først skjer dem. Men men, WoWgamer72, du lærer nok en del vanskelige lekser oppigjennom livet, med verre konsekvenser enn det som er nevnt her. Lykke til!

Tusen takk, jeg vil nok lære... akkurat nå spiller ikke det som skjer andre meg noe. men når jeg blir en stor gutt blir alt bedre

:yes:

Lenke til kommentar
så alle dere på forumet, wow spillere, ville gått til Expert å gitt tilbake cd-key'n?

det tror jeg neppe!

Sånne "ta-bilde-av-cdkey-og-levere-tilbake-spillet"-folk er noe av det VERSTE som finnes! Ja, sånne som deg.

Det du faktisk har gjort er å stjele spillet. Det de som kjøper boksen du leverte tilbake får, er en CD og en manual. Ingen mulighet til å faktisk BRUKE spillet. De kunne likesågodt kjøpt en tom CD og knekt den i 2. Blir like nyttig den. Får ikke brukt den.

Lenke til kommentar
så alle dere på forumet, wow spillere, ville gått til Expert å gitt tilbake cd-key'n?

det tror jeg neppe!

Sånne "ta-bilde-av-cdkey-og-levere-tilbake-spillet"-folk er noe av det VERSTE som finnes! Ja, sånne som deg.

Det du faktisk har gjort er å stjele spillet. Det de som kjøper boksen du leverte tilbake får, er en CD og en manual. Ingen mulighet til å faktisk BRUKE spillet. De kunne likesågodt kjøpt en tom CD og knekt den i 2. Blir like nyttig den. Får ikke brukt den.

joda, de får brukt den.... de bare leverer inn den og sier cd-keyn ikke fungere. så enkelt er det... uansett, det er ikke mitt problem lengre

jeg vet at alle har forskjellige meninger om det her nå, men gjort er gjort, og jeg angrer ikke

Lenke til kommentar

det tror jeg neppe!

joda, de får brukt den.... de bare leverer inn den og sier cd-keyn ikke fungere. så enkelt er det... uansett, det er ikke mitt problem lengre

jeg vet at alle har forskjellige meninger om det her nå, men gjort er gjort, og jeg angrer ikke

Det blir det samme som å si at du har kjøpt deg ny harddisk, knuser den med en diger slegge, og sier at du får brukt den fordi "det er bare å gå og bytte den".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...