loqron Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Når jeg bruker programet Azureus og lar den den stå på i løpet av natten.. Så om morgen får jeg denne feilmeldingen: edit: har fikset tittelen... Endret 22. april 2005 av loqron Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Forsøkt å klikke på linken? Froøvrig sier emnetittelen din meget lite om problemet ditt. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Forsøkt å klikke på linken? Froøvrig sier emnetittelen din meget lite om problemet ditt. Har fikset tittelen nå.. Noen som vet hva som er problmet ? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Som sagt over, klikk på linken i feilmeldingsboksen for å finne ut mer om problemet. Veldig vanskelig å si noe om eventuelle løsninger med så lite informasjon presentert. Endret 24. april 2005 av miCro Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Har du nyeste versjon av Java? Når jeg installerte nyeste versjon av Java, så klikka Azureus til meg, da fjernet jeg den nyeste installasjonen, og installerte den gamle heller. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Har du nyeste versjon av Java?Når jeg installerte nyeste versjon av Java, så klikka Azureus til meg, da fjernet jeg den nyeste installasjonen, og installerte den gamle heller. Har nettop innstalert den nyeste javan så det er sikkert det som er feilen .. Takk Moltrez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå