Inaktiv_Mr.TeeZ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hjelp! Jeg har installert linux slackware og red hat. Jeg får sort skjerm ved start av startx (i slackware) og i selve boot up i red hat (jeg ser at alt blir loaded inn, men når selve oset skal starte blir alt sort). Jeg har 2 ut ganger på skjerm kortet, men deg hjelper ikke å bytte utgang. Jeg har også byttet skjerm, men det funket heller ikke. Noen tips...? Trenger sårt hjelp. skal sette på en cs server. Lenke til kommentar
olear Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har du konfigurert X i Slackware da? xorgconfig BTW: Hva skal du med X på en CS server? Lenke til kommentar
Inaktiv_Mr.TeeZ Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Har du konfigurert X i Slackware da? xorgconfig BTW: Hva skal du med X på en CS server? ja jeg config til den store gull medaljen, men er ikke sikker på om alt ble riktig da. Må man ikke bruke x til det da? kan jeg fikse alt fra konsole? med nett og alt ting? Lenke til kommentar
olear Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Må man ikke bruke x til det da? kan jeg fikse alt fra konsole? med nett og alt ting? Alt du skal gjøre er jo å redigere noen configfiler, unødvendig å kjøre X for det Lenke til kommentar
Inaktiv_Mr.TeeZ Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Alt du skal gjøre er jo å redigere noen configfiler, unødvendig å kjøre X for det oky. Er det veldig vanskelig eller? trudde jeg måtte ha desktop får å fikse det jeg Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) http://forums.steampowered.com/forums/show...p?threadid=7474 Anbefalar deg å legge inn Slackware på nytt utan KDE, GNOME, EMACS, X og XAP. Tvilar på du får bruk for dei på ein CS-server. Endret 22. april 2005 av objorkum Lenke til kommentar
Inaktiv_Mr.TeeZ Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 http://forums.steampowered.com/forums/show...p?threadid=7474Anbefalar deg å legge inn Slackware på nytt utan KDE, GNOME, EMACS, X og XAP. Tvilar på du får bruk for dei på ein CS-server. oky takker. Skal prøve det jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå