Veritæs Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg føler at det er litt rart at jeg blir nødt til å hele tiden løpe rundt med lommelykten for å kunne se hvor jeg er og hvor jeg går. Det blir litt irriterende å måtte switch til våpnet når lommelykten viser trynet til et monster, for så å skyte løs på det. Og der fra er det helt svart, kun lysglimtet fra skuddene forteller meg om monsteret er kverka eller om det står der fremdeles. Så er det på en igjen med lommelyktet. Bare meg eller spiller dere alle sånn, også? Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 lommelykten er et viktig redskap i doom3,men det høres ut som at du har det for mørkt... gå inn på options og still det litt lysere.. det gorde jeg ivertfall.. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 men ikke still det så lyst at spillet ikke blir "scary" lengre... doom3 skal være scary,hehe Lenke til kommentar
Bentrix Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg fyrte opp monitoren, syns det er greit og se mer en va lomelykta greier og vise Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg brukte ikke lommelykten. Jeg gikk rundt som en gal gris Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Det er noe forferdelig gal her, det er ikke sånn med meg som med dere i det hele tatt. Forskjellen mellom å ikke bruke lommelykt og å bruke det er som natt og dag. Jeg har alerede stilt maks på gamma\brightness settingen inne i video option. Fatte ikke hva som er gal. Vet ikke om det har noe å si, men jeg kjører på maks settings alt på full, skygge, lys alt mulig, har heftig pc da Kanskje derfor? Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Det er noe forferdelig gal her, det er ikke sånn med meg som med dere i det hele tatt. Forskjellen mellom å ikke bruke lommelykt og å bruke det er som natt og dag. Jeg har alerede stilt maks på gamma\brightness settingen inne i video option. Fatte ikke hva som er gal. Vet ikke om det har noe å si, men jeg kjører på maks settings alt på full, skygge, lys alt mulig, har heftig pc da Kanskje derfor? hmm...høres rart ut hvis du stiller "brightness" på fult, SKAL det bli lyst.. for bra maskin for doom3? I dont think soo men det høres særiøst ut som du har det for mørkt, alt for mørkt. prøv å stille på skjermen. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Under egenskapene for skjermkortet skal du kunne sette egen gammaverdi for fullskjerm 3D (mulig det varierer med driverversjon, men hos meg ligger det under arkfanen for farge). Dette løste ihvertfall problemet med mørk CRT hos meg. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Sett deg på et mørkt rom med pcen og alt lys skrudd av. Det kan se helt grusomt ut i et rom med mye sollys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå