eXpanium Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 leste en artikkel her på hw.no husker eg om at det skulle iverksettes et tiltak for å stoppe e-post spam, ideen gikk ut på å ta et beløp for kver e-post som blei sendt! trur det var en april spøk, men er ikkje sikker, men når eg tenker meg om så er det ikkje så dumt! 10 øre pr e-post er ingenting for den vanlige bruker, men for dei som sender ut all mulig uønska reklamespam blir det til slutt en liten sum som dei mest sannsynlig ikkje har lyst å betale! eg er hvertfall lei av junk-mail som eg får i e-posten, skjønner ikkje korleis dei har fått adressa mi heller, er veldig varsom med ka eg bruker e-post adressa mi til. har online konto.. ka synst dere? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 10 øre per e-post er sinnsykt mye penger for folk som sender ut mailer med mailingliste og slikt. Jeg liker ikke idéen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Seriøse bedrifter kan vel tenke seg å ha noe sånt, men privatbrukerne blir å lide. Enten med spam eller med regning. Idiotisk ide i såfall. Sats heller på bedre filter og dekkende lover imot spamming. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hadde det ikke funket med betaling hvis man sendte mer enn hundre mailer daglig? Er vel rimelig få som gjør det, hvertfall eksternt. Interne mailer i større selskap, kan vel gå internt. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hvis en kunne få et system der en betalte og tillater venner og kjente sende gratis til seg så hadde systemet vært topp. Det er ikke tull, jeg har hørt om det flere ganger, men jeg tviler litt på at de klarer å sette det ut i livet og få alle til å bruke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå