Hidden Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Har du prøvd å ringe/maile dem? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hehe, minner om "gode gamle" dager da Telia sendte ut e-post til alle kundene sine om ny konfigurasjon etter en serverkræsj!! Tro du meg det ble bråk :razz: Lenke til kommentar
christt Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Er selv webmaster for en side som ligger på nordic sine servere, tro meg siden har blitt 10 ganger så rask siden de flyttet og oppgraderte serverene. Det jeg ikke likte var måten de håndterte flyttingen på. De klarte nemlig ikke å flytte filene med riktige rettigheter, samt at de byttet navn på databasen, ++ noe som medførte en del ekstraarbeid. Hvis det ikke hadde vært for at serverne nå er såpass raske hadde jeg sikkert sagt opp avtalen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå