Gjest Yoshi Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Mornsann. Som emnet sier, så mottar jeg uønsket e-post fra forumet. Jeg får en post når noen poster i en tråd jeg er aktiv i. Jeg har sjekket og dobeltsjekket mange ganger at jeg ikke abonnerer på sånt noe. På kontrollpanelet står mailvarsel av. Faktisk mottar jeg mail as I write. hva skjer? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Flyttes til en mer egnet kategori. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 QUOTE (Remerser @ 22/04/2005 : 17:53) Flyttes til en mer egnet kategori. Tnx, stussa litt på hvor jeg skulle putte den, særlig da jeg ikke kom meg inn på denne forumkategeorien tidligere i dag. men intet svar? Kan jeg ved et uhell ha kommet til å trykke "abonner på dette emnet" uten at det vises på kontrollpanelet? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 QUOTE (Vegard_ @ 22/04/2005 : 19:48) QUOTE (Remerser @ 22/04/2005 : 17:53) Flyttes til en mer egnet kategori. Tnx, stussa litt på hvor jeg skulle putte den, særlig da jeg ikke kom meg inn på denne forumkategeorien tidligere i dag. men intet svar? Kan jeg ved et uhell ha kommet til å trykke "abonner på dette emnet" uten at det vises på kontrollpanelet? Får mange e-poster fra tråder jeg ikke har besøkt siden forrige e-post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg