Gå til innhold

Hva syns dere om den nye patchen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte 2 Pattern: Heavy Leather Ball, de koster 20s per stykk. Jeg laget 15 baller som jeg kastet rundt til folk utenfor banken, lenge etter at jeg var gått fortsatt folk å kaste på ballene.

Før jeg gikk satte jeg en av patterne på auksjon på AH, ingen buyout pris med startpris på 20s. 2 timer senere gikk auksjonen ut og vinneren betalte 1g 90s for patternet.

*Kjempefornøyd med ny patch*

Lenke til kommentar

Så langt er jeg veldig overrasket, er jo ingen problemer så langt her hos meg på daggerspine, og all den gankinga som det har blitt snakka om har værtfall ikke truffet meg, er sikkert fordi jeg spiller på den nyeste charactern jeg har lagd og enda er så lav lvl, men jeg er værtfall veldig fornøyd, liker å drepe folk i PvP nå og se at jeg får honor kills :cool:

Jeg fikk mer enn forventet av denne patchen værtfall.

Lenke til kommentar

Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggg!

Ihvertfall på Skullcrusher. Til tider virket ikke halvparten av spellsa mine. Samme på andre servere?

Jeg var forresten i Silverpine Forest. Masse raids rundtforbi, Tarren Mill var konstant under angrep.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått prøvd å spille på Silvermoon, ettersom jeg ikke får spilt på Bloodfeather.

Baggene passer ikke med sidebar. Poly er nerfed. Og det er fullt av level 60 folk som løper rundt og dreper de med PvP enable. Jeg ble til og med drept uten å ha pvp på! (Av en level 60 rogue såklart)

Jeg har også prøvd å reinstallere WoW på to pcer, men det virket ikke skikkelig på noen av de. (Bloodfeather nekter å virke)

Edit: Glemte at det var rundt 2000ms ping hele tiden...

Endret av nd4spd
Lenke til kommentar
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggg!

Ihvertfall på Skullcrusher. Til tider virket ikke halvparten av spellsa mine. Samme på andre servere?

Jeg var forresten i Silverpine Forest. Masse raids rundtforbi, Tarren Mill var konstant under angrep.

Hehe, spiller på samme server :) Var i en av de 2 fulle lvl 50+ raid-gruppene i tarren mill. Foreløpig 750 honorable kills og 3 dishonorable, hehe.

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått prøvd å spille på Silvermoon, ettersom jeg ikke får spilt på Bloodfeather.

Baggene passer ikke med sidebar. Poly er nerfed. Og det er fullt av level 60 folk som løper rundt og dreper de med PvP enable. Jeg ble til og med drept uten å ha pvp på! (Av en level 60 rogue såklart)

Jeg har også prøvd å reinstallere WoW på to pcer, men det virket ikke skikkelig på noen av de. (Bloodfeather nekter å virke)

Edit: Glemte at det var rundt 2000ms ping hele tiden...

at en server ikke virker tror jeg ikke har noe med maskina di å gjøre.. ?

Lenke til kommentar
Hehe, spiller på samme server :) Var i en av de 2 fulle lvl 50+ raid-gruppene i tarren mill. Foreløpig 750 honorable kills og 3 dishonorable, hehe.

Holdt på der i Tarren Mill også :) Var dog mest i STV nå på slutten.

430 HK og 0 dishonrable, er bare lvl 41, så var vanskelig å få til så jævlig mye hehe

Lenke til kommentar

Tror hovedgrunnen til høy ms hos folk er lokal hardware... jeg skrudde ned video settings og fikk plutselig ingen lag i et raid med 2-300 personer, sånn bortsett fra at jeg av og til måtte trykke 2-3 ganger på ressurrectknappen.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte 2 Pattern: Heavy Leather Ball, de koster 20s per stykk. Jeg laget 15 baller som jeg kastet rundt til folk utenfor banken, lenge etter at jeg var gått fortsatt folk å kaste på ballene.

Før jeg gikk satte jeg en av patterne på auksjon på AH, ingen buyout pris med startpris på 20s. 2 timer senere gikk auksjonen ut og vinneren betalte 1g 90s for patternet.

*Kjempefornøyd med ny patch*

Kan du bruke ballen mage ganger, eller forsvinner den når du bruker den?

EDIT: Hvor kjøpte du Pattern: Heavy Leather Ball?

Endret av Limited_Edition
Lenke til kommentar
PvP.

Nå kan diverse ting bryte den.

Druids trenger f.eks bare å skifte form.

slik har det jo vært ment å være fra starten da! (Stod fra dag 1 i tooltip at å shifte form ville bryte polymorph og move disabling effekter)

Men druids har blitt kraftig nerfa med Roots uansett, så vi har iallefall no å klage over :!:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...