Nitrius Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Sitter å laster ned patchen nå å gleder meg sykt til å få testa den. Men lurte på hva dere syns om patchen så langt? dere som har fått testa patchen allerede? Kom med din mening, og det skal være en seriøs mening, vil ikke se noe syting i denne tråden, der det f.eks blir tatt opp "ååå, jeg blir bare ganka" det vil jeg helst slippe å se. Så jeg er ute etter å høre deres meninger men hold det seriøst er dere snille. Lenke til kommentar
Snipershot Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Serverene er ikke oppe enda Lenke til kommentar
Krims Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 De skulle komme opp 13.00, men det har jo ikke skjedd Jeg er så lei av sånne ting Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Serverne er enda nede, men jeg gleder meg til å se hvordan Ambush og Backstab fungerer nå. Tror crit dmg på ambush er blitt senket men normal damage er blitt høyere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Rodney Mullen skrev: De skulle komme opp 13.00, men det har jo ikke skjedd Jeg er så lei av sånne ting Sitat Post:#3 Skrevet: 22/04/2005 : 12:31 Ikke rart ettersom at du skrev den posten klokka 12:31...! Det kalles å ta sorger på forskudd ^^ Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) [WHINE] "Alliance Warlocks can no longer kill undead rogues and priests" [/WHINE] Endret 22. april 2005 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 LOL. Tipper detnne patchen kommer til å skape den største server crashen ever. dette blir kaos. Lenke til kommentar
Krims Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Lindquist skrev: Rodney Mullen skrev: De skulle komme opp 13.00, men det har jo ikke skjedd Jeg er så lei av sånne ting Sitat Post:#3 Skrevet: 22/04/2005 : 12:31 Ikke rart ettersom at du skrev den posten klokka 12:31...! Det kalles å ta sorger på forskudd ^^ LOL! Da må klokka mi være feil, for når jeg skreiv den var klokka 13.31.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Lindquist skrev: Ikke rart ettersom at du skrev den posten klokka 12:31...!Det kalles å ta sorger på forskudd ^^ Ellers så bare sier det at klokken på forumet er feil Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Lindquist skrev: Rodney Mullen skrev: De skulle komme opp 13.00, men det har jo ikke skjedd Jeg er så lei av sånne ting Sitat Post:#3 Skrevet: 22/04/2005 : 12:31 Ikke rart ettersom at du skrev den posten klokka 12:31...! Det kalles å ta sorger på forskudd ^^ Sant det kan skrev posten "Skrevet: 22/04/2005 : 13:31" Er sikkert ikke alle som har fått med seg at de må krysse av for sommetid i kontrollpanelet. Men nå tilbake til Topic. Endret 22. april 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Kejkej.. Topic : Blizzard er trege, vi kan ikke vente, klage, syte. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Seriøst da, som Thundgot sa, så er WoW et ekstremt komplisert spill og det var en stor sjanse for at det ville komme problemer under patchingen av serverne. Gang på gang whiner dere ffs, de jobber så hardt de bare kan.. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Anubizzzz skrev: LOL. Tipper detnne patchen kommer til å skape den største server crashen ever. dette blir kaos. Ja, jeg skal finne på noe annet i helga like godt Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Kasp skrev: Seriøst da, som Thundgot sa, så er WoW et ekstremt komplisert spill og det var en stor sjanse for at det ville komme problemer under patchingen av serverne.Gang på gang whiner dere ffs, de jobber så hardt de bare kan.. Problemet mitt er ikke at det tar lenger tid enn planlagt, det som irriterer meg er manglende informasjon. Kunne godt vært et par tusen ganger flinkere til å si ifra hvorfor ting tar lenger tid, da slipper jeg ihvertfall å lure så fryktelig. Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Vil du heller at de skal legge ut om hva som er galt osv?. Er det ikke bedre at de bare bruker tid på å fikse det? For det gjør de til slutt. Jo kjappere, jo bedre. Men seff, _litt_ info er jo greit Endret 22. april 2005 av Jan Åge Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 zbegra skrev: Kasp skrev: Seriøst da, som Thundgot sa, så er WoW et ekstremt komplisert spill og det var en stor sjanse for at det ville komme problemer under patchingen av serverne.Gang på gang whiner dere ffs, de jobber så hardt de bare kan.. Problemet mitt er ikke at det tar lenger tid enn planlagt, det som irriterer meg er manglende informasjon. Kunne godt vært et par tusen ganger flinkere til å si ifra hvorfor ting tar lenger tid, da slipper jeg ihvertfall å lure så fryktelig. Ehm, se hva jeg skrev om det Thundgot sa^^ Kan også quote alt han sa: Sitat Just as a small warning; there's always the possibility of a delay. WoW is an extremely complex game and if some problem is discovered before the patch is released it might get delayed. I'll remind myself to say "most probably" from now on. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg håper at polymorph ikke er nerfet så mye som folkene på usa-forumene vil ha det til... () Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 er vel ikke så ille at det tar litt lang tid, kanskje de fikser serverne litt sånn at de ikke krasjer så ofte, bedre det... Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Nå har jeg fått testet den nye patchen i ca. 3 minutter, da stopper det og jeg må logge på på nytt rundt 3 ganger for å fortsette... Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ikke hatt noen problemer med patchen. Så langt er honor systemet veldig artig, før til mye slåssing (og litt mye lagg kansje) men ellers bra. Har ikke testet/sjekket ut de nye nerfs osv, hørte noen som var litt missfornøyd i guildet, men tror nok de overlever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå