Dead_Rabbit Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Du hadde linken ja. Jeg trykka bare next, next, next, ok, finish eller noe jeg.. Eventuelt kan du jo bare laste ned includesene og biblotekene og legge dem under lib og include,,, Gjorde noe slikt med SDL en gang, funka det. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Testet..men funket ikke...får linker error på omtrent alt i koden.. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Har fixa slik at jeg ikke får linker error med å legge til directoriet der includsa ligger. Men får en ny feilbeskjed. Cannot find -lobjc..hmm Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 YEAH! fikk det til etter MYE strev og dritt.. men funker nå..flottings Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Kult! Hva var det som ikke stemte? Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Kult! Hva var det som ikke stemte? vet ikke..men det jeg gjorde ivertfall var å lage et prosjekt, så fann jeg en der jeg kunne lage GUI prosjekt, så stod der fltk Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Noen her som bruker mye FLTK? Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Noen her som bruker mye FLTK? Ikke på langt nær 'mye', men jeg har vært borti det. Hva er det du lurer på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå