Guy Mann-Dude Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 ...ganske riktig:350w fanless psu... Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Eller man tar den kraftigste man finner. Eks misten på 500w fra microplex.com. Da belaster man psuen mindre og viften går roligere=mindre støy. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Siden pris er en faktor her vil jeg slenge meg på forslaget med viftebytte. Har selv byttet vifte i et Aopen 235W. Brukte ikke sukkerbit, bare tvinna grundig og hardt, og teipet 10 runder isolasjonsteip rundt. Et PSU er laget med store krav, dersom du har kabinettkjøling som tar seg av værste pc-varmen i tillegg ser jeg ingen fare ved å bytte vifter. Bortsett fra faren ved støt og det faktum at man bryter garanti da Lenke til kommentar
khelben Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Tagan 380 Watt eller 330W er bra saker. 2 stillegående vifter. http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=33894 khelben Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) behøver ikke bruke sukkerbit inne i power... klipp-tvinn og teip For det første, et gammelt triks er og lure til seg kjøpere med og slenge på et par billige taiwansk produserte vifter og andre duppeditter. For det andre, den er antagelig av dårlig kvalietet, og den kommer til og ryke om 6mnd. For det tredje, jeg snakker om denne; http://mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=47489 Kjøp deg Misten for all del, den er pen og se på , den er stille, og det er kvalitetet, som gjelder i den store delen. Og jeg glemte det jeg quite til, det der går ganske bra ann, gjør det selv, men han jeg kjøpte/bytta psu med hadde tatt alle ledningene og kutta dem , og bare lagt dem nedi. Hvis en skal klippe og gjøre, for en rydde opp etter seg. Endret 15. mai 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå