Predecessor Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Heftig Internettcafè Bildet er fra en internettcafè i Amsterdam. Jeg tok en grovtelling av antall plasser, og kom til ca 200. Prisen pr. time var det heller ingenting å si på. Kr. 20,- pr. time. Noen som kjenner til noen større? Edit: Jeg glemte å nevne at jeg ikke fikk med hele lokalet p.g.a. et "trangt" objektiv på kameraet. edit: feil oppgitt antall terminaler, beklager. _________________ [ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-07-08 16:28 ] Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Kan nok bli noe vanskelig aa slaa den ja. Maks jeg har sett her i Brisbane er vel snaue 100+. Men Amsterdam, sier du? Fikk man hasj-te med sjokolade-kaker til der da? :razz: Lenke til kommentar
sete Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 lurer på hvor mange dataport og spacebar cafèer man kan putte inne den der mon tro? her i trondheim har vi dataport med stimky tastaturer og mus, og så har vi spacebar med herlige stoler og G4 ti4400 på maskinene:) Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 ...minner litt om kjellerstua her hjemme :razz: Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Den 2002-07-08 11:49, DrDoogie skrev:Kan nok bli noe vanskelig aa slaa den ja.Maks jeg har sett her i Brisbane er vel snaue 100+.Men Amsterdam, sier du? Fikk man hasj-te med sjokolade-kaker til der da? :razz: Muligheten er stor, men det er ikke akkurat min greie. Det var helt utrolig å spasere rundt i byen, og hver gang du passerte en såkalt cofeeshop så stod hasjeimen ut av døra. Nesten så man hadde greid å ruse seg bare ved å stå på utsiden å sniffe. Og da kunne man blitt sånn: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hei! Kan vel kanskje også neme at kabul snart får seg internett cafe..Om den er likestor som den i Amsterdam seier artikkelen ikkje noko om.. Artikkelen kan leses her Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 MEn det må da bli *forferdelig* travelt å sitte og se *opp* på skjermen sånn som de gjør på bildet? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Den 2002-07-08 12:27, argon264 skrev:MEn det må da bli *forferdelig* travelt å sitte og se *opp* på skjermen sånn som de gjør på bildet? det slo meg også. Virker som om skjermene er alt for høyt oppe. en 15-20cm lengre ned hadde nok vært ok Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hei! Ja,virker litt høgt oppe. Synest bordet som tastatur og mus er på virker litt lite.. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Den 2002-07-08 12:27, argon264 skrev:MEn det må da bli *forferdelig* travelt å sitte og se *opp* på skjermen sånn som de gjør på bildet? Blir som å sitte på første rad på kino *huff* Men forøvrig skal faktisk skjermer være litt høyt plassert for å være ergonomisk korrekt, toppen av skjermen skal vel være på høyde med øynene hvis jeg ikke husker helt feil. Mange har nemlig skjermene sine alt for lavt, og man kan dermed bli sliten/vond i nakken etter langvarig (mis)bruk. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Den 2002-07-08 12:25, Mr.Hassan skrev:Kan vel kanskje også neme at kabul snart får seg internett cafe.. Kjekt å ha når man trenger noen bombeoppskrifter og info om amerikanske troppeforflytninger på CNN Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hei Dan Hansen! Utdrag fra artikkelen til nettavisen.no : "Det er The Afghan Wireless Communication Company (AWCC) som står for Internett-utbyggingen i landet. Bedriften eies dels av den afghanske regjeringen og dels av det amerikanske selskapet Telephone Systems International." Så Amerikanerene støtter nettcafen på ein måte.. Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 lol i brazil så jeg en nett kafe som besto av råtte kaffe lukt å 3 stk pc'r med 5/25 floppydrive ( ja så gammelt det stemmer ) å en annalog linje som er så gammel at jeg ikke vet hvor gammel den er aja tok meg bare utrolige evigheter å få sjekke hotmail'n min da spesielt med tanke på at det var ørten avbrud nå å da MR_T Lenke til kommentar
sete Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 vedder nesten på at startsiden består av et bilde og en tekst der det står etterlysninger av osama og co. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Den 2002-07-08 13:03, Mr.Hassan skrev:Så Amerikanerene støtter nettcafen på ein måte.. Det er jo nettopp fordi de skal legge inn firewall på all internett-aksessen i landet som sperrer alle sånne "nuclear bombs for dummies" eller "how to make a nuclear bomb in 10 minutes" sider :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Anders Leipsland skrev (2002-07-08 12:34): Quote: Den 2002-07-08 12:27, argon264 skrev: MEn det må da bli *forferdelig* travelt å sitte og se *opp* på skjermen sånn som de gjør på bildet? det slo meg også. Virker som om skjermene er alt for høyt oppe. en 15-20cm lengre ned hadde nok vært ok Kommer ann på vinkelen på fotoapperatet, et bilde kan lyve. Kjetil Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Jeg bodde like ved Easy Internet Cafe (http://www.easyeverything.com) dere ser på bildet øverst, og jeg mener å ha hørt noe om at det er "den største...". Nå skal ikke jeg med sikkerhet si om det dreier seg om verdens- eller europa basis, men det er veldig stort ja. Dessuten er de såpass utbredt i allefall i europa at det går an å kjøpe surfekort i Amster og bruke dem opp i f.eks. Barcelona. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå