Skink_123 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Vil det la seg gjøre tror dere? Begge kjernene kjører vel på samme volt? Varme? Noen som vet Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ja, dette lurer jeg og på.. X2 CPU'ene vil kjøre på 90nm etter det jeg har hørt. Det som blir spennendde å se er om de blir gode klokkere. Det som kan vere et problem er jo at begge kjernene ikke klokker likt. Men, vi får se når overklokkings testene kommer Lenke til kommentar
tbend Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Blir vel den dårligste kjerna som ødlegger alt! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Det er val gjerne det Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hvis man ikke har kontroll over begge kjernene da og klokker en om gangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 da tror jeg den som er best vil gå på samme hastighet som den som er dårligst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå