danno_O Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hei. Nå har det skjedd noe rart. Når jeg slo på pcen i dag var lyden min snudd slik at den lyden som skal være i venstre høyttaler er i høyre og omvendt. Dette er ikke virus eller spyware. Kan noen si med hva dette kan være eller hva jeg må gjøre for å fikse det? danno_O Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 bytt om på høytalerene sjekk evnt alle instillinger fra kontrollpanelet Lenke til kommentar
uburen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Bare stå på hendene mens du er på maskinen, da blir det som før . Alternativt så kan du sitte med ryggen til, upraktisk . Eller du kan bytte om høytalerne. Lykke til! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Finner ingenting som gjør at jeg kan snu de andre veien igjen Det er så upraktisk å bruke headset da, for da må jeg ha det feil vei Endret 22. april 2005 av danno_O Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hva slags lydkort har du? Dette er vesentlig å vite når man skal ta utgangspunkt i innstillinger i software som kan ha blitt feil! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Sunsway PCI lydkort 4-kanal heter det. På enhetsbehandling står det CMI8738/C3DX PCI Audio Device Lenke til kommentar
Grell2k Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Installere driveren på nytt burde gjøre susen. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg antar du har prøvd å restarte maskinen, og litt forskjellig basics.. Om du har loddebolt og slikt kan du jo invertere kabelen til headset'et, men det er litt dritt å bytte tilbake om maskina de blir frisk igjen.. hehe Det nærmeste jeg har vært borti dette før var et program som speilvendte skjermbildet, men aldri noe med lyden. Mulig det finnes en innstilling i et eax program som kan fikse det... Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Tror du skal finne innstillinger i de fleste programmer, om ikke i windows, for noe som heter Reverse Stereo... Lodde om kabelen? Når det har skjedd over natta? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Om dette har skjedd helt av seg selv, så har du nok slått på (eller fått et program til å slå på) "reverse stereo" i instillingene for skjermkortet. Jeg kan ikek huske noen slik funksjon direkte i windows sine standardgreier for lyd, men om kortet ditt har lagt til et nytt ikon i f.eks. kontrollpanel, så ligger det nok gjerne under der. Evt, reinstallere drivere kan også fungere, da dette nok er snakk om en instilling i software. -Stigma Endret 22. april 2005 av Stigma Lenke til kommentar
radivx Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Gjelder det kun i spill eller også i Windows.. vet at mange spill har "reverse audio" funksjon. Kanskej du har fått en sånn på med en feil? Se om du har noe sånnt i lydkortets "kontrollpanel" Hvis alt annet feiler, reinstaller driverene.... og håp på at de går tilbake til default. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Tacritan; Virket det som jeg mente det veldig seriøst? Les hele innlegget mitt... Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Har du kobla det riktig da? Hvordan anlegg har du? Endret 22. april 2005 av siemensboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå