iddis Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hei...er det noen måte man kan bli kvitt hele Entry fra telefonen..Vil ikke ha den Entry knappen der...Ja en ting til....Er det noen som kan fortelle med hvordan man kan bruke andre meldingslyder på min K700i...andre enn de som er med telefone ... setter pris på litt info der Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hei...er det noen måte man kan bli kvitt hele Entry fra telefonen..Vil ikke ha den Entry knappen der...Ja en ting til....Er det noen som kan fortelle med hvordan man kan bruke andre meldingslyder på min K700i...andre enn de som er med telefone ... setter pris på litt info der Kjøpe fra noen andre enn telenor. Entry er det mest irriterende som fins. Eller oppgradere programvaren på tlf til noe som ikke er hacka av Telenor Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Les dette angående bruk av emnefeltet. Har endret den, men var kun din lave postcount som gjorde at jeg viste nåde; men ærlig talt så fortalte emnefeltet ditt 0 før, skjerpings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå