cybirg Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hei! Er det noen andre her som bruker Agile Messenger og har Telenor Internet på sin mobil? Jeg får problemer med å koble opp. Feilmelding "Unable to connect to server." E-post og WAP via GPRS går fint. På Agile Mobile sine sider står det: "If you have Internet access from your device then Agile Messenger will work, if it doesn't then you either have an incorrect GPRS configuration or a restriction on your Internet access under your current mobile plan and questions about such issues should be directed at the helpdesk of your mobile operator. To use Agile Messenger you need to have Internet access with full TCP/IP networking with access to ports: 5190, 5050, 1863. Yahoo®, ICQ® and AOL® may work with port 80 or 25. MSN always requires port 1863 to be open. " Har Telenor port 1863 åpen? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har brukt Agile Messenger på SX1 med telenor. Det fungerte som smurt det. Dette var i første kvartal i fjor, men tviler på at det skal være noe annerledes nå. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Funker fint her også. Bruker tilgangspunkt Telenor WAP. Lenke til kommentar
duRden Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Jeg bruker Internet tilgangspunktet på Agile, funker som bare juling Har du testet dette tilgangspunktet på noe annen måte, vet du om instillingene du har er riktig, og at de fungerer i utgangspunktet? Endret 22. april 2005 av duRden Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Takk for svarene, jeg bruker Internet tilgangspunkt. Det fungerer fint til WAP og e-post så jeg tror ikke det skulle være noe galt med selve oppkoblingsinnstillingene. Lenke til kommentar
duRden Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 WAP har et eget tilgangspunkt, kan hende du må bruke tilganspunktet for internett. Du har ikke skrevet hvilken telefon du bruker. Men dersom du mangler Internett oppsettet for telefonen din kan du finne det her: https://dms.telenormobil.no/dms/gen?languag...1®ion=Norway Selv om du har alle oppsettene kan det hende at du må få dem på nytt. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Nå fungerer det med tilgangspunktet Telenor Gprs. Jeg har ikke gjort noe spesielt, så det må ha vært midlertidig eller en feil jeg ved et uhell har rettet på(!). Telenor Gprs fungerte altså ikke med Agile Messenger , mens både WAP og e-post fungerte fint. Takk for forslagene uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå