Nebatym Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Ifølge denne artikkelen kan AMD komme til å hoppe over DDR2-minne og gå rett til DDR3- eller XDR-minne. Slik som jeg ser det kan det være veldig fornuftig, siden det begynner å bli en stund siden Intel tok i bruk DDR2-minne, og siden DDR2-minne ikke er så mye raskere enn vanlig DDR-minne når du tar med den økte latencien. Off topic: Jeg klarer ikke å komme på et bedre norsk ord for "latency". Endret 22. april 2005 av Nebatym Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Siden ocz sine raskeste brikker kjører med en latency på 5-5-5-8, lurer jeg på hvor høye timings vi får på DD3\XDR-minne. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ifølge denne artikkelen kan AMD komme til å hoppe over DDR2-minne og gå rett til DDR3- eller XDR-minne. Slik som jeg ser det kan det være veldig fornuftig, siden det begynner å bli en stund siden Intel tok i bruk DDR2-minne, og siden DDR2-minne ikke er så mye raskere enn vanlig DDR-minne når du tar med den økte latencien. Off topic: Jeg klarer ikke å komme på et bedre norsk ord for "latency". Like greit kanskje, ddr2 er ikke akkurat siste nytt lengre. Off-topic: forsinkelse? Herr Brun Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Syns som om ryktene øker... AMD may skip DDR2 altogether AMD May Skip DDR2 Support – Web-Site.AMD Rumoured to Scrap DDR2 Plans, to Adopt XDR, DDR3 Industry Insider Report: AMD May Skip DDR2 Altogether Endret 23. april 2005 av sveinsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå