p0zz Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 OT : Qutoe : God is Dead - Nietzsce Nietzsce is dead - God - Heheh den er så bra.. skulle hatt den på russekoret.. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 MÅ JEG BRUKE CAPS LOCK FOR AT DERE TIL "INSERT RANDOM HOT PLACE HERE" KAN HOLDE DERE ON TOPIC? Hva er egentlig topic, at hver server blir nevnt fire ganger på server-status sida? Er vel ikke så mye å diskutere det igrunn. Nei, da kanskje det er feil tråd for deg da? Ikke så agressiv nå Munch... Blir bare litt provosert over nesten en side med offtopic Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 OT : Qutoe : God is Dead - Nietzsce Nietzsce is dead - God - Heheh den er så bra.. skulle hatt den på russekoret.. Hentet den fra pvp-tegneserien Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 OT : Qutoe : God is Dead - Nietzsce Nietzsce is dead - God - Heheh den er så bra.. skulle hatt den på russekoret.. Hentet den fra pvp-tegneserien Hva betyr det? Skjønner den ikke jeg Lenke til kommentar
p0zz Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Birger: Det er vel en kjent filosof elns som har sagt at "god is dead" Men så skjedde det jo at filosofen, som alle mennsker, døde. Dermed "sier" god det samme om ham.. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Å? Hva er det? Url? sjekk sigg ok, jeg gikk offtopic selv Lenke til kommentar
Norts Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Nietzche skrev om zarathustra, og at Gud ikke eksisterer bortsett fra visse mennesker som opphøyer seg selv til en gudedom. Lenke til kommentar
p0zz Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Tolket den ikke så dypt jeg da.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hmmm... Denne gikk visst litt over styr. Definitivt off topic nå. Siden dere er over på småprat og filosofi kan dere kanskje ta det på nettopp Off-topic forumet. Denne tråden stenges. Hvis det var noe viktig som skulle diskuteres så start heller en ny tråd. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg