Joachim_F Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 I det siste har det gått mange rykter om bonuskartet The Lost Coast, Xbox-versjonen av HL2 og ekspansjonspakken Half-Life 2: Aftermath. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 mhm fint med ein avklaring. Selvfølgelig måtte det bli Gordon sjølv Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 ekspansjonspakken vil være omtrent en tredjedel så stor som originalspillet. får no håpe at prisen og vil vere 1/3 av det orginalspelet kosta da. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 The Lost Coast var noe jeg ikke hadde fått med meg! Det virker kult. Jeg liker slike ting Ellers er det godt å få en avklaring i alle ryktene som går! Når det gjelder bonuskartet The Lost Coast, som i korte trekk er laget for å demonstrere hva Source-motoren er god for, og som derfor kommer med svært høye maskinkrav, skal det etter planen lanseres i løpet av "sommermånedene". I følge PC Action-rapporten vil det ta mellom 20 og 40 minutter å spille gjennom. Både The Lost Coast og HL2: Aftermath vil demonstreres på E3. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 The Lost Coast var noe jeg ikke hadde fått med meg! Det virker kult. Jeg liker slike ting Ellers er det godt å få en avklaring i alle ryktene som går! Når det gjelder bonuskartet The Lost Coast, som i korte trekk er laget for å demonstrere hva Source-motoren er god for, og som derfor kommer med svært høye maskinkrav, skal det etter planen lanseres i løpet av "sommermånedene". I følge PC Action-rapporten vil det ta mellom 20 og 40 minutter å spille gjennom. Både The Lost Coast og HL2: Aftermath vil demonstreres på E3. Hadde ikke fått med meg det heller! Uansett... Gleder meg skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg