Pysj Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Får ikke lade mobilen Personalet hos irske RyanAir får ikke lov til å lade mobiltelefonen mens de er på jobb. De ansatte raser mot de de kaller maktmisbruk. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Haha! Det har de bare godt av! :!: Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Lade mobilen kan man gjøre i pausene, evt når man er hjemme. Når man er på jobb skal man jobbe! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Å bruke 20 sek på å sette en mobil til lading er da ikke no farlig Man kan gjøre det i pausene ja, men hva om man skal ha en langt arbeidsøkt? Da kan det jo være greit å plugge i laderen kjapt, og jeg kaller 20 sek kjapt, i en stikkontakt og så jobbe 20 sekunder! Ingen verdens ting.. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Å bruke 20 sek på å sette en mobil til lading er da ikke no farlig Man kan gjøre det i pausene ja, men hva om man skal ha en langt arbeidsøkt? Da kan det jo være greit å plugge i laderen kjapt, og jeg kaller 20 sek kjapt, i en stikkontakt og så jobbe 20 sekunder! Ingen verdens ting.. Men hvorfor skal man lade telefonen? Man skal ikke bruke den når man er på jobb, da skal man nemlig jobbe. Personlige ting gjør man når man er ferdig for dagen eller på pause. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg vil se den arbeidsplassen hvor man ALDRI har tid til å gløtte på mobilen. Og hvis man absolutt IKKE har tid, så tar man seg tid til det. Slik er det bare, og det kommer neppe til å forandre seg. Folk er for avhengige av mobilen i hverdagen Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Og hvis man absolutt IKKE har tid, så tar man seg tid til det. Det er jo det som er hele problemet. Folk gjør det selv om de ikke har tid til det. Koster bedriftene milliarder av kroner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg