mphones Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg ville valgt 3230. Virker den ikke / blir ødelagt, får du ny, virker ikke den nye heller krever du penge tilbake og kjøper 6680 eller 6670. Problemet om den blir lett ødelagt av fukt er at dette ikke dekkes av hverken garanti eller reklamasjonsrett eller vanlige mobilforsikringer. Da har du et problem. Samme er det med telefoner med generelt dålig byggekvalitet. De går lettere istykker om du mister de i bakken/søler noe på dem enn andre telefoner og sjansen er derfor større for at du må kjøpe deg ny telefon tidligere. MÅ være no rart med de 3230 telefonene du har fått i butikken. sitter her å prøver å benne og bøye på telefonen, den rikker seg ikke! og det knirker heller ikke. tror NEPPE 3230 er mer utsatt for fuktskader enn andre vanlige telefoner. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Etter at man er 15år skal man kjøre stil! Eneste mobilen jeg synes er fin er 7610, ville uten tvil ha valgt den! Det er sant at 3230 har noen flere funksjoner enn 7610 men 7610 kan du ta fram fra lomma uten at at folk ler av den(min mening, synes 3230 er stygg). Etter det jeg tror ville 7610 ha passet perfekt til deg, i hvert fall når prisen har sunket ganske mye nå(men forstatt er litt dyr?). Tror neppe du angrer hvis du kjøper den. 6670 er samme mobil som 7610 bare med folks som ikke liker "mote-telefoner". Hvis du synes 3230 sitt design er fin, bør du kansje vurdere den, men ellers 7610! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg ville valgt 3230. Virker den ikke / blir ødelagt, får du ny, virker ikke den nye heller krever du penge tilbake og kjøper 6680 eller 6670. Problemet om den blir lett ødelagt av fukt er at dette ikke dekkes av hverken garanti eller reklamasjonsrett eller vanlige mobilforsikringer. Da har du et problem. Samme er det med telefoner med generelt dålig byggekvalitet. De går lettere istykker om du mister de i bakken/søler noe på dem enn andre telefoner og sjansen er derfor større for at du må kjøpe deg ny telefon tidligere. MÅ være no rart med de 3230 telefonene du har fått i butikken. sitter her å prøver å benne og bøye på telefonen, den rikker seg ikke! og det knirker heller ikke. tror NEPPE 3230 er mer utsatt for fuktskader enn andre vanlige telefoner. Bare på grunnlag av den store glippa under skjermen så kan man jo trygt si at uvedkomne partikler lettere får innpass i denne telefonen. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Til tross far alle advarslene om å ikke kjøpe klapp Symbian-telefonen til Nokia, vurderer jeg faktisk den! Den ser faktisk rå ut Er den noe grei? Jeg synes designet er greit, bryr meg ikke om størrelsen, og heller ikke telefonens innvirkning på magnetiske gjenstander. Kan den da være noe valg eller synes dere den er litt for dyr siden den bare har VGA-kamera? Lenke til kommentar
mphones Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Etter at man er 15år skal man kjøre stil! Eneste mobilen jeg synes er fin er 7610, ville uten tvil ha valgt den! Det er sant at 3230 har noen flere funksjoner enn 7610 men 7610 kan du ta fram fra lomma uten at at folk ler av den(min mening, synes 3230 er stygg). Etter det jeg tror ville 7610 ha passet perfekt til deg, i hvert fall når prisen har sunket ganske mye nå(men forstatt er litt dyr?). Tror neppe du angrer hvis du kjøper den. 6670 er samme mobil som 7610 bare med folks som ikke liker "mote-telefoner". Hvis du synes 3230 sitt design er fin, bør du kansje vurdere den, men ellers 7610! Ok... reaksjonene jeg har fått er annerledes. første folk rundt meg sier n år jeg drar opp 3230 er oi, kul! la meg få titte på den a! (men er jo selvøfølgelig smak og behag) men har bare fått positiv "feedback".. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Etter at man er 15år skal man kjøre stil! Eneste mobilen jeg synes er fin er 7610, ville uten tvil ha valgt den! Det er sant at 3230 har noen flere funksjoner enn 7610 men 7610 kan du ta fram fra lomma uten at at folk ler av den(min mening, synes 3230 er stygg). Etter det jeg tror ville 7610 ha passet perfekt til deg, i hvert fall når prisen har sunket ganske mye nå(men forstatt er litt dyr?). Tror neppe du angrer hvis du kjøper den. 6670 er samme mobil som 7610 bare med folks som ikke liker "mote-telefoner". Hvis du synes 3230 sitt design er fin, bør du kansje vurdere den, men ellers 7610! Ok... reaksjonene jeg har fått er annerledes. første folk rundt meg sier n år jeg drar opp 3230 er oi, kul! la meg få titte på den a! (men er jo selvøfølgelig smak og behag) men har bare fått positiv "feedback".. Ja, det er nok veldig opp og ned. Mitt inntrykk er at jo yngre du er, jo bedre liker du 3230 og det er vel akkurat det Nokia har tenkt på også; en Symbian for de litt yngre med litt tynnere lommebok. Apropos Symbian klapp, uff, så svær! Syns Z600 var enorm, men DENNE er jo dobbelt så svær. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 gå for 3230! har fått bedre kritikk enn de 3 andre. har tenkt å kjøpe en 3230 sjøl snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå