Gilbert Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Sitter på mac og trenger et enkelt, gratis, enkelt program som jeg kan laste opp filer til mitt webområde med. Noen som vet om et program som kan fungere? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Skulle tro at et komplett OS som OSX hadde dette integrert, men her på jobb så bruker vi av en eller annen grunn Transmit på Mac'ene (ikke gratis). Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Vettu, oppdaget at noen har installert DW her - det kan duge :-) Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Prøv Cyberduck, som er gratis. OS X støtter FTP, men man kan ikke uploade, av en eller annen fullstendig syk grunn. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 OS X støtter FTP, men man kan ikke uploade, av en eller annen fullstendig syk grunn. Håper dette blir fiksa i Tiger. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Da jeg hadde Mac brukte jeg Fetch som var en aldeles fortreffelig FTP-klient. Og den lever i beste velgående: http://fetchsoftworks.com/ Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 jeg har også god erfaring med Cyberduck.. fungerer glimrende... Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Bruker Fetch, som såvidt jeg veit koster penger. den maser iallefall konstant om registrering osv. må ta og teste cyberduck... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hva skjer om du skriver inn ftp i terminal da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå