Teleruin Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ja hvordan fjerner man bakgrunnsbilde på 6680? Noen som har den og kan svare ? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg regner med den er noenlunde lik 7610 som jeg hadde, og da måtte jeg gå inn på temaer, temaet du ville ha, rediger, og velge: ikke bruk bakgrunnsbilde (eller noe sånn) Hvis det var det du tenkte på... Lenke til kommentar
Teleruin Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Takk skal du ha. Funket det der. Har holdt på i 2 dager nå og klødd meg i hodet. Må virkelig lære meg denen telefonen hvis jeg skal beholde den. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Takk skal du ha. Funket det der. Har holdt på i 2 dager nå og klødd meg i hodet. Må virkelig lære meg denen telefonen hvis jeg skal beholde den. Hehe, du skal nok se at det kommer seg etter hvert. Det er som regel veldig uvant når man kjøper en Symbian-mobil for første gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå