durkin Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 En av våre kunder har akkurat prata med sjefen og sagt at han skal ha 10 trådløse headset. Disse skal brukes primært til telefon og være "framtidsrettet" Sjefen sa selvfølgelig " no problemas" og ba meg finne/bestille disse. Sitter nå å lurer på hva i alle dager jeg skal bestille. Er det bluethoot jeg trenger eller er det noe annet? Er det noen av dere guruer der ute som kan fortelle meg hva jeg trenger? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Er det bluethoot jeg trenger eller er det noe annet? Hvis det er til mobiltelefon, så hadde jeg gått for bluetooth. Jeg er veldig fornøyd med Jabra BT250. Headset til vanlig telefon har jeg ingen erfaring med. Lenke til kommentar
durkin Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 nei er nok til vanlig telefon. Regner med at firmaet går over til IP tlf senere, men foreløpig skal de brukes til vanlige telefoner Lenke til kommentar
arela Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 sjekk der hvor telefonene er kjøpt, ev på www på fabrikat. Evt hør på f.eks Telehuset. Disse var temmelig dyre, iallefall de jeg hadde på jobben tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå