tvangsgreie Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) http://www.digi.no/php/art.php?id=212613 1000 kr/måneden for 26/1,5 mbit, fra 4. mai. Fortsatt litt i dyreste laget, men jo flere som tilbyr, jo fortere synker prisene. Endret 22. april 2005 av tvangsgreie Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) 26 Mb/s ned må jo sies å være særs hyggelig for 998,- i måneden da Får håpe de justerer kapasitet/pris på de øvrige abonnementene litt etterhvert; deres 4096/512-abonnement til 799,- falt jo helt igjennom nå. Endret 22. april 2005 av Shimano Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Da bør det komme en prisendring på de andre produktene ja. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Gi meg mer upload, så er jeg fornøyd! Tar heller 1.5 mbit ner og 26 opp I Sverige har forøvrig UPC lansert en 24/8 tjeneste nå i dagene til 520 kr http://www.idg.se/ArticlePages/200504/19/2...4137_IW.dbp.asp http://www.upc.se/upc/consumer_Internet_kampanj.php Edit: Og 8/8 til 438 kr Endret 22. april 2005 av ZyberZone Lenke til kommentar
xB^ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hehe.. for UPC er jo godt kjent for meget bra stabilitet og oppetid på tjeneste dems .. og nå skal de pumpe ut 26 mbit til ivrige leechere Jaja .. lykke til Prisen er jo fin da. Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 I Sverige har forøvrig UPC lansert en 24/8 tjeneste nå i dagene til 520 kr Dessuten er det lekepenger (svenske), så det blir godt under halv pris av i Norge. Joda, de har fortsatt endel å gå på. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hehe.. for UPC er jo godt kjent for meget bra stabilitet og oppetid på tjeneste dems .. og nå skal de pumpe ut 26 mbit til ivrige leechere Jaja .. lykke til Prisen er jo fin da. Helt enig, ikke hørt mange som er fornøyd med UPC Men det skaper jo konkurranse, og det er viktigst spørr du meg. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) sitter med chello plus nå (2/2). fare for at dt blir chello extreme på meg, når de får dekning på det her (kristiansand). Men hadde ofra halve ned hastigheten for mer opp hastighet... Endret 22. april 2005 av andesam Lenke til kommentar
somdene Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har i dag UPC 2000/384 til 499,-. Skal straks gå over til ADSL2+ hvor jeg får 4000/600 til bare 395,-. Bortsett fra prisen så har jeg ingenting å utsette på UPC (tja, kanskje litt dårlig upload en gang i blant). Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Flotte saker. 998,- er selvsagt alt for dyrt/for mye penger, men det som gjør det bra er at når store markedskrefter som NGT og UPC kaster seg opp i konkurranse mot hverandre er det en relativt klar indikasjon på at prisen vil minske med noen hundrelapper ut mot høsten. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Godt det skjer noe i hvert fall, selv om tilbudet kommer fra en leverandør som ikke akkurat er kjent for stabile linjer og kundeservice. De kunne ha vært litt mer aggressive ved å tilby bedre hastighet på uplinken. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg håper prisene ellers blir nedjustert da. Jeg skulle også ønske hastigheten ut var bedre. Bluecom og NGT er bedre på det. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) ville ikke ha hatt den 26/1.5 linja....for lite upload mener jeg, trenger mer... liker linja jeg sitter på nå jeg 5/5mbit til 150 kroner måneden... Endret 22. april 2005 av vivastar Lenke til kommentar
TEE Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Er det noen som har fått ADSL2+ enda som kan si noe om de får den faktiske hastigheten her, og gjerne også sende med noen oversikter på UDP-pakkene som sendes og mottas. Gått noen stygge rykter om hva som faktisk leveres på "ADSL2+" fra enkelte leverandører. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 ville ikke ha hatt den 26/1.5 linja....for lite upload mener jeg, trenger mer... liker linja jeg sitter på nå jeg 5/5mbit til 150 kroner måneden... Ja, det er jo noen som har det^^ Men jeg syntes fortsatt at ISP'ene satser alt for lite på upload, som er påpekt her tideligere.. Ville mye heller hatt 5/5 enn 26/1,5.. Det er da grenser for hvor rask nedhastighet man egentlig trenger. Mye bedre å ha ned/opp synkront, sånn at man kan streame fra pcene til hverandre, kjøre webradia, ftt/warez, apache, spillservere osv.... Tror det er flere her som er enige med meg på akkuratt dette Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Når UPC ikke har bindingstid på det produktet dersom man oppgraderer skal jeg iallefall teste det i 1 mnd. De jeg snakket med idag sa det ikke var no problem å gjøre det. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 chello har litt rykte på seg for å ha ustabile linjer, men jeg har ikke hatt noen problemer det siste året med min chello linje. De har klart å få orden på det nå. kunderservicen kan jeg ikke uttale meg om, da jeg aldri har brukt den. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 ville ikke ha hatt den 26/1.5 linja....for lite upload mener jeg, Når det gjelder ADSL2+ sin begrensing som 1,5 upload, så skyldes det tekniske årsaker i standarden. Husk at den er asynkron... Hvorfor UPC har satt den upload hastigheten på 1,5 er sannsynligvis på grunn av at ADSL2+ har den. Og de hadde vel ikke fantasi nok til å sette den høyere eller vil unngå at dere setter opp DC huber eller webservere som er vanlig når folk har kraftige internettlinjer (utgående) Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Jeg er også totalt uenig i denne kritikken av ders linjer. Jeg har måttet fikse på modemet 2 ganger på ca 3/4 år med chello. Og det har vært såre enkelt begge gangene. Med 3/4 mener jeg 3 til 4 år. ikke 3 kvartal. Endret 22. april 2005 av ericthelord Lenke til kommentar
cec Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg syns denne linjen er svært bra, og UPC for 4 år siden, kan ikke sammenlignes med UPC idag. Jeg tror også at UPC ikke går etter de som skal sette opp servere o.l., selv om litt mer enn 1.5 opp hadde vært fint, så er det tross alt ikke nødvendig for de fleste brukere. Jeg for min del har bestillt linja, oppgradering uten bindingstid og nye investeringer, og har sammenlignet litt med andre levrandører, tilgjengeligheten er raskere enn de fleste...iallefall på levering, teknikker og slikt. Tidene med pakketap o.l. er ferdig for min del iallefall og jeg har beste pingtidene til catch gamer, så da er jeg fornøyd...bare de holder seg oppe, så beholder jeg linja mi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå