Gå til innhold

Grøss... Virusmail

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en virusmail fra komplett.no nå nettopp. Norton stoppet heldigvis mailen da. Er det noen flere som har fått virusmail fra komplett? Eller er det bare norton'n min som er klikka? Har aldri vært virus på de andre mailene fra de. :sad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

komplott.no har slått til mot de som utnytter deres garanti og angrefrist til de grader! hohoho:)

neida, hvem vet hva som har skjedd? du fikk jo fjerne det viruset da, håper det ikke har gjort neo skade på PC'en din:)

Lenke til kommentar

Pug

Er ikke komplett.no sin feil, Har fått ca 100 mailer med virus i av folk fra hele verden som eg ikke kjenner eller har hatt kontakt med, Symantec.com , Der kan du lese om hvordan de forskjellige virusene virker, De fleste er ufarlige og de fyller bar opp hd'en din ved å kopiere seg selv hele tiden.

Kjetil

[ endret av Kjetil Lura den 2002-07-09 22:26 ]

Lenke til kommentar

Lars:

Nå er det jo ikke sikkert det som står i headeren stemmer....er jo ikke noe problem å forandre det (jeg kunne sendt deg mail men for deg så det ut som det var komplett.no f.eks). Vet ikke hvordan dette viruset gjør det da :smile: Men det er jo en mulighet.

Pug:

Sannsynligvis er det bare å glemme det. Er nok som tidligere nevnt at det er sendt fra en annen infisert bruker som hadde komplett sin adresse i sin adresseboken. Ikke mye å gjøre med det.

Du fikk ihvertfall stoppet lorten! Og det er bra...

Alle:

God sommer :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-09 20:59, talisar skrev:

snufs , jeg får aldri virusmail jeg:( aldri..:sad:(

Nei, ikke jeg heller... men så åpner jo ikke jeg mailer med vedlegg som jeg ikke vet er til meg...

Skjønner det ikke... Alle maser om virus på mail og slikt, men jeg har aldri hatt virus, og har ikke Anti-Virus-prog engang!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...