int20h Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 S3 selger kort fra egen nettbutikk S3 Graphics har startet salg av sine grafikkort fra en egen nettbutikk. Selskapet gjør et hederlig forsøk på å gjøre "comeback" i markedet og returnere til sin gamle storhetstid. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 er det noen bra kort da som kan matche kort fra ati og nvidia Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) er det noen bra kort da som kan matche kort fra ati og nvidia http://www.xbitlabs.com/articles/video/dis...achrome_20.html http://www.xbitlabs.com/articles/video/dis...achrome_21.html http://www.xbitlabs.com/articles/video/dis...achrome_23.html Endret 22. april 2005 av jarmo Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 De klarer tydligvis ikke å følge med i fotsporene til ATI og nVidia. Den brikka ligger på nVidia FX 5600 Ultra nivå. De må nok lansere et nytt produkt som kan presse ATI og nVidia ned i støvlene, og det er ikke like lett. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hvis jeg skal få være dommedagsprofet så vil jeg annta at de ikke har en sjans. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hvis jeg skal få være dommedagsprofet så vil jeg annta at de ikke har en sjans. Med de raske teknologiske skrittene ATI og nVidia tar i disse dager, trur jeg du har 99.9% rett ;-) Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 De må nok presentere bedre tall enn det der skal de ha en sjangse. Kommer ikke til å skifte skjermkort til noe som er dårligere enn den forige teknologien... Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Bestiller man på den nettbutikken vil det koste $149 + moms og avgifter? Det blir litt i dyreste laget, og "HDTV output" betyr vel bare at den har DVI? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Her er en liten review av kortet: http://www.xbitlabs.com/articles/video/dis...rome-s18-2.html Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Bestiller man på den nettbutikken vil det koste $149 + moms og avgifter? Det blir litt i dyreste laget, og "HDTV output" betyr vel bare at den har DVI? Skal du ikke få fratrekt moms i det landet da?? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Bestiller man på den nettbutikken vil det koste $149 + moms og avgifter? Det blir litt i dyreste laget, og "HDTV output" betyr vel bare at den har DVI? Skal du ikke få fratrekt moms i det landet da?? ja du få refundert den utenlanske momsen etter at du har fått varen tolla, men kortet vil fortsatt koste i overkant av en tusenlapp. Frakta vet jeg ikke hvor mye blir på fra s3-butikken, men vi kommer nok fort opp i den prisen et 6600gt koster(ff.eks. dette ). Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hvis jeg skal få være dommedagsprofet så vil jeg annta at de ikke har en sjans. Men det er nettopp når en står med ryggen mot veggen, med tærne på kanten av stupet og et praktfull panorama over avgrunnen mens en klorer seg fast, at en virkelig yter stort. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Nvidia og ati har også vært små og hatt store problemer i perioder. Husk at for ca 10 år siden så var s3 en av de virkelig store. De kan komme tilbake, men neppe med dette produktet. Det er for dårlig. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hadde vært morsomt om de klarte det da. Fått presset prisene mer! Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hvorfor kunne de ikke gitt ut frie drivere som funker bra? Da hadde jeg kjøpt et slikt kort. Lenke til kommentar
owgrant Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har ikke helt trua, men hadde vært kult om vi kunne fått en til storing inn balent skjermkort produsenter. Konkurranse på markedet har vel sjeldent/aldri endt negativt for kundene Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg håper at S3 kommer sterkere tilbake med neste "generasjon" med skjermkort. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Virker som det bare er plass til to innenfor skjermkort og cpu i dataverden :\ Lenke til kommentar
hanigjen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Hah! Akkurat som om noen andre enn folk som har peilig vil søke ut en nettbutikk som kun selger grafikkort? Og de som har peiling vil nok ikke gå for S3 :!: Er ikke "S3" eid av Via eller noe? S3 solgte ut grafikkdivisjonen og ble SonicBlue etter hva jeg husker. Alle som er dyktige har nok for lengst blitt snappet opp av NVidia og ATI. En tro om at en nettbutikk skal redde dem viser ikke noe annet at de nok ikke har det som trengs for å komme tilbake(IMHO) Endret 22. april 2005 av hanigjen Lenke til kommentar
Jome Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Husker ennå mitt S3 Savage kort for noen år tilbake, mye rot med det ja.. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå