Gå til innhold

Gjør DU hva som helst?

mushi

Anbefalte innlegg

Si at du er blitt plukket ut til "jeg gjør hva som helst", Hva er din store drøm?

Hva er din største fobi? og ville du gjort det for "dama/typen" din? (lat som vis du ikke har).

Vet ikke helt hva min store drøm er, ville reist rundt i verden tror jeg.

er livredd for høyder og hater veps og bier, tror jeg skulle klart det for dama (ja, har dame).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Store drøm: aner ikke, reise rundt å stå på snowboard kanskje...alpene, aspen osv...

Store frykt: edderkopper, sånne store går greit, men vanlige norske; fy faen!...ville prøvd, men vet ikke om jeg kunne fullført det (grøsser bare ved tanken)

edit: skrivefeil

Endret av Jør2
Lenke til kommentar

Heh, virker som veldig mange har edderkoppskrekk, syntes de er tøffe, men når de beveger seg, så låser hele kroppen min seg, er mer redd for flyvenede insekter. uff, grasshopper og bier :cry:

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Har ikke dame nå, så det blir ikke helt realistisk (Hvor mye du ville ofra for dama avhenger jo av hvor sterkt forholdet er osv), men hvis jeg måtte senka meg i et bad av slanger eller edderkopper så tror jeg uansett jeg hadde bedt Frithjof Wilborn om å ta mikrofonen og stappe den opp der sola (forhåpentligvis) aldri skinner... :)

Endret av knutmarius
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Min største frykt er å drite meg ut foran en stor gruppe mennesker.

Min største drøm er å se film med Quentin Tarantino.

Edit: Ikke faen om jeg hadde gjort det for dama. Alt annet enn å drite meg ut foran publikum.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Min største frykt er å drite meg ut foran en stor gruppe mennesker.

Min største drøm er å se film med Quentin Tarantino.

Edit: Ikke faen om jeg hadde gjort det for dama. Alt annet enn å drite meg ut foran publikum.

Det er jo bare gøy å drite seg ut. Hvis du ikke driter deg ut med vilje, så lat som det, da går alt greit og det er gøy!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

En i klassen min er redd for å gå gjennom folkemengder, som for eksempel en kantine. Ganske morsomt. Sliter seg gjennom kantinen hver dag.

Lenke til kommentar

Hater insekter av de ekle slagene :p Humle, veps etc. går greit.. Det værste er larver, fluer og insekter som lever under gjorda/der det er fuktig. Æsj. Av andre organismer er det ikke noe som skremmer meg.

Tror jeg hadde vurdert hva som stod på spill iforhold til hva jeg måtte gjøre hvis jeg skulle gjort hva som helst.

Lenke til kommentar

hater å drite meg ut i selskap eller noe.

ønsker å komme innpå krestslaget i fotball(var med på sone utake)

ønsker å begyne å lage spill(med skikklege folk)

EDIT:kva har dette med film og tv?

Endret av izoren
Lenke til kommentar

drømmen er kanskje å få treffe og spille med metallica, hvis jeg må si en ting.

har ikke noen spessielle fobier eller redsler.. men jeg liker ikke tanken på å gå steder barbent hvor det er insekter og sånn, særlig ikke hvis det er mørkt..

Lenke til kommentar
Jeg har mild klaustrofobi, men ellers ingen fobier. Jeg er ikke redd for noe man ikke burde være redd for (pittesmå dyr, høyder, osv)

Du mener at små rom er en mer berettiga grunn til føle angst enn det høyder og småkryp er...? Ikke det at jeg ikke har forståelse for din klaus, men syns ikke du skal kimse av andre fobier heller ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...