mushi Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Si at du er blitt plukket ut til "jeg gjør hva som helst", Hva er din store drøm? Hva er din største fobi? og ville du gjort det for "dama/typen" din? (lat som vis du ikke har). Vet ikke helt hva min store drøm er, ville reist rundt i verden tror jeg. er livredd for høyder og hater veps og bier, tror jeg skulle klart det for dama (ja, har dame). Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg hater edderkopper, og ville aldri i livet gjort det for dama. (nei, jeg har ikke dame). Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) har egentig inne noe stor frykt for noe, så jeg ville nok gjort hva som helst ja... min store drøm måtte vel ha vært en fisketur i alaska eller lignende Endret 22. april 2005 av aklla Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Store drøm: aner ikke, reise rundt å stå på snowboard kanskje...alpene, aspen osv... Store frykt: edderkopper, sånne store går greit, men vanlige norske; fy faen!...ville prøvd, men vet ikke om jeg kunne fullført det (grøsser bare ved tanken) edit: skrivefeil Endret 22. april 2005 av Jør2 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Heh, virker som veldig mange har edderkoppskrekk, syntes de er tøffe, men når de beveger seg, så låser hele kroppen min seg, er mer redd for flyvenede insekter. uff, grasshopper og bier Endret 22. april 2005 av mushi Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Har ikke dame nå, så det blir ikke helt realistisk (Hvor mye du ville ofra for dama avhenger jo av hvor sterkt forholdet er osv), men hvis jeg måtte senka meg i et bad av slanger eller edderkopper så tror jeg uansett jeg hadde bedt Frithjof Wilborn om å ta mikrofonen og stappe den opp der sola (forhåpentligvis) aldri skinner... Endret 22. april 2005 av knutmarius Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) - Endret 15. oktober 2018 av Cerb89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Min største frykt er å drite meg ut foran en stor gruppe mennesker. Min største drøm er å se film med Quentin Tarantino. Edit: Ikke faen om jeg hadde gjort det for dama. Alt annet enn å drite meg ut foran publikum. Endret 22. april 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Min største frykt er å drite meg ut foran en stor gruppe mennesker. Min største drøm er å se film med Quentin Tarantino. Edit: Ikke faen om jeg hadde gjort det for dama. Alt annet enn å drite meg ut foran publikum. Det er jo bare gøy å drite seg ut. Hvis du ikke driter deg ut med vilje, så lat som det, da går alt greit og det er gøy! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har mild klaustrofobi, men ellers ingen fobier. Jeg er ikke redd for noe man ikke burde være redd for (pittesmå dyr, høyder, osv). Jeg hadde nok gjort det meste for en jeg var glad i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 En i klassen min er redd for å gå gjennom folkemengder, som for eksempel en kantine. Ganske morsomt. Sliter seg gjennom kantinen hver dag. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hater insekter av de ekle slagene Humle, veps etc. går greit.. Det værste er larver, fluer og insekter som lever under gjorda/der det er fuktig. Æsj. Av andre organismer er det ikke noe som skremmer meg. Tror jeg hadde vurdert hva som stod på spill iforhold til hva jeg måtte gjøre hvis jeg skulle gjort hva som helst. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 En i klassen min er redd for å gå gjennom folkemengder, som for eksempel en kantine. Ganske morsomt. Sliter seg gjennom kantinen hver dag. Hva er det som er så morsomt med det? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 er det ikke bare å si at man hater vann eller noe sånt (men sannheten er at det er det beste du vet!) også skal du svømme 500meter eller noe... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Liker ikke å spise insekter og sånt. Ikke at jeg har prøvd det, men kommer ikke til å prøve det heller. Det er motbydelig. Spise insekter og invollene, avføring og alle andre bakterier de bærer Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Drøm: Fotballtur til England Fobi: Technomusikk spilt i en halvtime Lenke til kommentar
brd Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) hater å drite meg ut i selskap eller noe. ønsker å komme innpå krestslaget i fotball(var med på sone utake) ønsker å begyne å lage spill(med skikklege folk) EDIT:kva har dette med film og tv? Endret 22. april 2005 av izoren Lenke til kommentar
andesam Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 drømmen er kanskje å få treffe og spille med metallica, hvis jeg må si en ting. har ikke noen spessielle fobier eller redsler.. men jeg liker ikke tanken på å gå steder barbent hvor det er insekter og sånn, særlig ikke hvis det er mørkt.. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har mild klaustrofobi, men ellers ingen fobier. Jeg er ikke redd for noe man ikke burde være redd for (pittesmå dyr, høyder, osv) Du mener at små rom er en mer berettiga grunn til føle angst enn det høyder og småkryp er...? Ikke det at jeg ikke har forståelse for din klaus, men syns ikke du skal kimse av andre fobier heller Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 EDIT:kva har dette med film og tv? Programmet "Jeg gjør hva som helst" på Tv2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå