CAT-scan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hehe, nei, dette er ingen gåte. Jeg lurer altså på hva slags farge sølvfargede LCD-skjermer fra Eizo har. Jeg skal gå til anskaffelse av en L578 i dag tenkte jeg, men er litt usikker på hvilken farge jeg skal velge. Jeg vil helst ha en sølvfarget en, siden (teoretisk sett) det vil bli mindre kontrastforskjell mellom sølvfargen og panelet, og dermed vil man ikke legge merke til evt. lyse områder rundt kantene (spørs om dette er noe å være så veldig redd for med denne skjermen, men det er da noe å vurdere). Problemet er at på alle bildene jeg har sett av skjermen ser den mer ut som hvit. Urstygg PC-hvit, fysjom, fy og tvi. Jeg bare lurte på om noen kunne gi litt mer utfyllende informasjon angående fargen. Er den virkelig så urstygg, eller er den sølv? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har ikke sett dem selv, men på Eizo's egne bilder er den definitivt PC off-white. Se store bilder her: Link. Og brosjyre i PFD her: Link. Geir Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Jepp, jeg vet, fargen ser mistenkelig ut som fysjom-hvit, men kjekt om noen som hadde skjermen kunne bekrefte. Kommer antageligvis til å gå for den svarte utgaven i alle fall. Den er ca. 10 ganger mer sexy samme pokker om den andre er sølv eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå