Øystein.F. Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Om du blandar litt popkorn med mange gamle kung-fu-filmar, og krydrar med litt god fantasi, vil resultatet etter ei kort stund over høg varme bli omtrent noko sånt som Jade Empire. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Er Jade en slags Kung Fu-versjon av KOTOR? Det lignet veldig mye (+ samme utvikler). Kommer dette spillet til PC også? Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Kotor er turnbased og du har ingen kontroll over kampen egentlig. Med Jade Empire har du 100% kontroll over forsvar og angrep teknikker sånn at du får en ordentlig kamp hvor hurting reaksjonsevne og taktikk kreves. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 [iC' date=22/04/2005 : 09:16] Kommer dette spillet til PC også? KOTOR ble produsert og utgitt av Lucasarts, og dukket derfor opp både på PC og Xbox. Jade Empire er produsert og utgitt av Microsoft, så det kan godt hende at de vil holde den Xbox-eksklusiv. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Tviler Jade Empire ville gjort seg bra på PC egentlig. Det er visse spill som jeg synes hører hjemme på konsoll og noen på PC. Sånne type eventyrspill bør være på konsoll syns jeg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Får det suksess, så skal dere se at Microsoft ikke stopper der. Da kommer det 100% sikkert til å komme på PC, slik som Riddick og Halo, og slik som Halo 2 vil komme til å gjøre. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Kotor er turnbased og du har ingen kontroll over kampen egentlig. Med Jade Empire har du 100% kontroll over forsvar og angrep teknikker sånn at du får en ordentlig kamp hvor hurting reaksjonsevne og taktikk kreves. Hehe, Kotor krever mye mye mye mye mer taktikk på øverste vanskelighetsgrad enn Jade Empire. men Jade empire er et av tidenes beste spill i min mening, fantastisk eventyr Lenke til kommentar
Magus Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Kotor er turnbased og du har ingen kontroll over kampen egentlig. Med Jade Empire har du 100% kontroll over forsvar og angrep teknikker sånn at du får en ordentlig kamp hvor hurting reaksjonsevne og taktikk kreves. Hehe, Kotor krever mye mye mye mye mer taktikk på øverste vanskelighetsgrad enn Jade Empire. men Jade empire er et av tidenes beste spill i min mening, fantastisk eventyr Helt enig, det er definitivt et av de beste spillene jeg har spillt på veldig lenge! Lenke til kommentar
simes Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 La merke til dette spillet når jeg tittet innom IGN her en dag og så en så imponerende karakter som 9.9! Tror nok dette skal anskaffes og spilles, men synd at jeg egentlig ikke har tid til noe spilling med all skole og tull for tiden. Kan jo spare opp en haug av gode spill til regnfulle dager i sommerferien, Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Noen som har testet dette på 360? Ser det bedre ut og er det kompatibelt....??...det må da være det......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg