BortMedLyden Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Er det noen som vet om man kna få fjernet den irriterende knipselyden som kommer når man tar bilde med K700i? I følge forhandleren er det ikke mulig i menyen, men kanskje noen kjenner til en omvei? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 har hørt snakk om å oppdatere firmwaren med en som er "hacket" men er ikke helt sikker. Går det ikke å skrue av lyden på telefonen og så er den borte? Selv om det er en tungvint måte. Jeg phae siemens sx1 og holder bare inne 1 knapp for å skifte over til "hold kjeft" modus (som jeg kaller den) og så tar jeg bilder. /har mangen venner som hater at jeg tar bilde av de Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hvis du holder inne #-tasten til lyden blir slått av skal kameralyden også bli borte. Men det kan virke som det er noen K700 som ikke støtter det, men min gjør det iallefall. Lenke til kommentar
BortMedLyden Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Det fungerer ikke å slå av lyden. Heller ikke skifte profil til "møte" slik noen sier. Det eneste som fungerer er å ringe opp et nummer og så ta bilde mens man snakker/hører. Ringer man er kameralyden altså av, men det er jo håpløst tungvindt å gjøre det slik. Veldig interessert i å høre om folks erfaringer med hackeprogrammer og slikt. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Du er ny på forumet, så velkommen. Likevel bør du klare å bruke Søk-funksjonen. Søk, og du vil finne. Vi har rett og slett FOR mange tråder om nøyaktig dette temaet. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg