slaraffen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har en laptop HP pavilion ikke noen gigant. Kjører win xp home. I sandra sto det at ytelsen var svært reduser å at jeg burde øke/installere mer Cache. Kan noen fortelle meg hvordan og hvor jeg gjør det???? Takknemlig for hjelp Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Cacheman http://www.outertech.com Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Cache? Er det ikke mer RAM den mener da? Installering av mer RAM har ofte en betydelig effekt på ytelsen til maskinen. Særlig hvis du har lite RAM i utgangspunktet, f. eks under 128 mb... Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 ja jeg forsto ikke heller det. Hadde 256 Mb RAM og oppgraderte til 512 så det skullei ikke være noe problem. men den går også kjappere nå. Forsto bare ikke hva de med i sisoft sandre om mer Cache Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Ok, da fatter jeg kitt mer . Takk for hjelpen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå