abene Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Opera 8 slår alle rekorder! Den norske nettleseren Opera 8 er svært populær. Den ble lastet ned over 600 000 ganger i løpet av de to første dagene etter lansering. Pågangen er så stor at Opera har hatt serverproblemer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) hm, svømme til usa...... Endret 22. april 2005 av DinoSauroMann Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Tenker har blir temmelig lei underveis, det er laaaaangt. Tror ikke han greier det ^^ Lenke til kommentar
G Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Tenker har blir temmelig lei underveis, det er laaaaangt.Tror ikke han greier det ^^ Ja det hørtes vanskelig ut. Han må vel bruke en slags termos-drakt, og en flyteinnretning på seg, for ikke å glemme mat og vanninntak. Jeg tror det er en uoppnåelig bragd. Kanskje til og med må han gå ombord i en båt en gang i blandt. Det hørtes ut som en påkjenning på psyken. Nei jeg hadde heller tatt meg en sydentur hvis jeg var han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Det er vel ikke umulig, det var en kar i 1998 (tror jeg det var) som svømte over dammen på 72 døgn Lenke til kommentar
Abits Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Synd at den ikke er helt bug fri og den har tracker hvis du ikke betaler for den Blir nok å fjerne denne og gå tilbake til den eldre versjonen igjen. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Opera 8 slår alle rekorder! Ikke absolutt alle rekorder, da... Firefox har jo krysset 50 mill.-grensen, og jeg vil si Opera har et stykke igjen å gå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå