Hanzo Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Nå antar jeg at dette nye systemet er satt i bruk når jeg kommer hjem , og at alt er åpnet for å sanke seg en epic mount og et skikkelig rustning. Men slik jeg forstår det så er det 14 plasseringer, og det er det. Vil det si at det er kun de topp 14 på hver server som får noen fortjenneste av dette? Kan jo garantere at det i så fall ikke blir meg, topp14 lar seg neppe kombinerer med jobb, bikkje, og fruen. Videre så må du holde deg på lista, eller kan du ikke bruke utstyret, stemmer ikke dette? Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Neida.. Ikke slik det funker.. Jeg er usikker på hvor mange plasser det er av hver grad. Men det vil være en gradvis senkning av antall plasser.. Eneste jeg har hørt er at det kun vil være rundt om 2 plasser av den høyeste graden på hver server. Men men.. Det står egentligt lite håndfast info på wow sine hjemmesider føler jeg.. Så vi må vel bare vente å se.. Men det er iallefall ikke snakk om topp 14 spillere på hver server. Det hadde blitt insane Lenke til kommentar
Fury Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Blizzard har ikke gitt oss alle faktaene om hvordan ranks og contribution points beregnes, men de har bare gitt oss et overslag om hvordan det skal være. Utifra hvor mye skade en spiller har gjort for sin fraksjon, får han/hun tilegnet "Contribution points" på slutten av hver dag. Det kan være 100.000 poenger for hver side som skal fordelest. Rang beregnes på slutten av hver uke, utifra Contribution points de siste 7 dager. Hvor mange som kan fylle hver enkelt rang i Honor systemet tror jeg blir fastsatt av prosenter pr faksjon. Har laget et eksempel her, utifra 5000 spillere som har vært PvP aktiv i løpet av en uke på f.eks. Horde: (ganske røff skisse) 0,1% = Rank 14 = 5 0,3% = Rank 13 = 15 0,7% = Rank 12 = 35 1,0% = Rank 11 = 50 1,6% = Rank 10 = 80 2% = Rank 9 = 100 3,5% = Rank 8 = 175 5% = Rank 7 = 250 6,8% = Rank 6 = 340 9% = Rank 5 = 450 11% = Rank 4 = 550 15% = Rank 3 = 750 20% = Rank 2 = 1000 24% = Rank 1 = 1200 I tillegg har vi en tittel som heter City Protector, hvor bare den beste spilleren pr. rase får. Hva rang du får pr uke vil sikkert bli beregnet langt utover de siste 7 dager, slik at selv om du jobbet hardt for å få Rank 10 den første uken, vil du ikke miste alt hvis du ikke var aktiv uken etter. Akkurat hvor mye fall det blir vil jeg ikke gjette på... Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Er honour systemet bare for de på PVP servere? V Lenke til kommentar
brillan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Er honour systemet bare for de på PVP servere? V Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå