hvidsten15 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har satt opp en ftp-server med bulletproof etter OcShoot sin guide. Har åpnet port 21 i routeren. Så skal jeg teste serveren, starter opp FileZilla klient program og legger inn riktige ip-adresse, login og pass. Da får jeg følgende melding: Status: Kobler til (ip.adresse) Status: Tilkoblet (ip-adresse). Venter på velkomstmelding... Feil: Klarer ikke koble til Hva er det som er feil?? Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hei. Er serveren online? Du sier du har åpna port 21, har du forwarda den også, til riktige lokale IP? Prøver du fra en maskin på samme LAN eller fra en maskin utenfor? Lenke til kommentar
hvidsten15 Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Jepp, serveren er online. Har forwarda flere porter i routeren og de virker så jeg tipper jeg har gjort det riktig. Når jeg prøver å koble meg til så starter jeg en klient på samme maskin, og kobler meg til ip-adressa jeg får når jeg bruker skriptet på OcShoot.no Den skulle vel være riktig. Det var den måten som var foreslått for å teste om det virket. Bulletproof er og åpna i brannmuren som et server program for å motta og sende trafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå