PsyDuckZ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hva er vitsen med denne, og er det mulig å sette inn en vanlig dvd/cd-rom her? Jeg får ikke av kanten rundt da denne er skrudd fast med noen små skruer ikke jeg har verktøy til. Er det slik at den brukes til enheter hvor forsiden er tatt av? Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Link til kabinettet kunne vært til litt hjelp. Har LianLi selv, og jeg aner faktisk ikke hva du snakker om. Skriv opp nummeret, og ta ett søk på goggle etter tester, så finner du helt sikkert oppskriften på problemet ditt. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har selv ett Lian Li kabinett og har satt i hop flere andre, må ærlig si, jeg aner ikke hva det er du snakker om. Hvis du mener den cd-rom luken, så skal du montere cd-rommen bak denne. Skru den av, monter cd-rommen bak, helt inntil, så fester du den igjen. Er ikke vanskelig, det som kreves er ett spesialverktøy.... Dette spesialverktøyet kalles stjerneskruvjern. Kommer i forskjellige lengder og kjennetegnes ved at spissen på det ser ut som en stjerne.... Håper du tåler en spøk og at forklaringen holder mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå