Gå til innhold

Athlon 64 X2 dual core kommer juni

graks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor har ingen sagt at Anandtech har testet Toledo da? ;)

The fastest Pentium D is still cheaper than the slowest Athlon 64 X2 4200+, and the slowest Pentium D is ridiculously cheap compared to AMD's dual core offerings.

Er ikke tvil om ta 4400+ er bra, men jeg ventet kansje at den skulle vere enda bedre.

Nå er det mest en Intel Pentium 4 840 D eller AMD 4400+ X2 som fister mest. Får lese noen flere tester :)

Edit: Så jo bare på Opteron jeg :p

Ja, FX CPU'er med dual core blir spennende :D

Endret av BaX
Lenke til kommentar

Det blir veldig lenge til vi får dual core FX chiper da...I den artikkelen fra Gamespot står det at FX chipene allikevel vil "outperform" dual chipene hva spilling angår, men dual chipen selvfølgelig vil være litt bedre på multitasking:)

Vi vil få dualcore FX-chiper en eller annen gang i framtiden når spill faktisk vil ha behov for dual core operasjoner. Og det kan tekes at det er ganske lenge til:) Men vi har jo FX-57 å først glede oss til da ;)

Lenke til kommentar
Carridhin: Les reglene for forumet! Du har altfor mange linjer i signaturen din. 4 linjer er max.

Når jeg har 800*600 Har du 6 linjer ;) Sitter og gamer cs, og da må jeg ha 800*600 på desktopen :p:D

Snakka med en moderator, og det er 1280x1024 som er standarden trur jeg.

Edit:

Jeg går da ut ifra at du har en oppløsning på 1024x768, da den vil wrappe til 5 linjer.

Den ligger faktisk innenfor de jeg (og flere andre moderatorer) bruker som "mal" for moderering av signaturer wink.gif

Selvsagt skal vi som moderatorer forholde oss til reglene som alle andre brukerne av forumet, så jeg setter pris på din tilbakemelding.

Han hadde 5 linjer når jeg hadde en oppløsning på 1024x768.

Endret av BaX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...