motif80 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hei! Har akkurat kjøpt ny bærbar, g alt er fint. Men, vifta starter og stopper hele tiden. Start MINST hvert 35 sekund, og holder på å 5 sekunder. Er dette normalt? Noen som kjenner til dette problemet? Maskina er kjøpt på MPX for en uke siden. Går det ann å bytte vifte? Eller burde jeg sende den inn igjen? Håper noen kan hjelpe.... Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hei! Har akkurat kjøpt ny bærbar, g alt er fint. Men, vifta starter og stopper hele tiden. Start MINST hvert 35 sekund, og holder på å 5 sekunder. Er dette normalt? Noen som kjenner til dette problemet? Maskina er kjøpt på MPX for en uke siden. Går det ann å bytte vifte? Eller burde jeg sende den inn igjen? Håper noen kan hjelpe.... :!: Jeg syntes rett og slett at du ikke fortjener å ha en laptop. Vifta justerer hastigheten etter hvor varm pc'en din er. Er den varm slår den seg på, er den "kald" slår den seg av. Kjekt ikke sant? :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå