Punkyfish Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Er det noen som veit hvor jeg kan få tak i billigere modchip til xbox (helst Enigmah chip'en)i Norge enn hos multimediaimport.no? Lenke til kommentar
ripper329 Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Hmmm....skulle jeg oxo ha likt å visst noe om..... Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Når amerikanerne får dem til 400- 500 schpenn så er det ikke så kul... Lenke til kommentar
starfish Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 punkyfish, akvariumet er ikke stort nok til oss begge... Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Hvis det er liten plass i akvariumet kan en av dere låne badekaret mitt... :smile: [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-07-09 22:01 ] Lenke til kommentar
Silly Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Jeg har sett at de har det på http://www.hammar.no men hvor mye de kosta la jeg ikke merke til... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Hei på Hammar.no kosta enigmah til 995,- Men,på hovedsida står det at dei bare hadde fått inn eit lite antall. Lenke til kommentar
Silly Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Ok. Kikka ikke så veldig nøye på det, jeg, så... =P Lenke til kommentar
Punkyfish Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 Det er veldig bra at Multimediaimport har kjøpt inn et stort antall Enigmah-modchip'er, men poenget er jo at det stadig kommer nye modchip'er til xbox. Rekner med at Multimediaimport og andre som har kjøpt inn masse Enigmah-chip'er ikke vil kjøpe inn de nyeste før de har fått solgt chipene de allerede har. Dette fører jo til at vi ikke får tilgang på de nyeste modchipene nå. 900,- for en modchip er uansett for mye. Lenke til kommentar
cky Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Noen som forresten vet hva som er bedre med 2.generasjone modchippene som kommer snart ? Tenker på Messiah, open-xbox og et par til jeg ikke husker navnet på. Vurderer å sett inn en XTender 1.1 chip i øyeblikket (Får den til 890,- inkl montering), men jeg lurer på hva som er fordelen med den generasjonen modchipper som kommer i forhold til dagens. Lenke til kommentar
ripper329 Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Quote: Den 2002-07-10 23:43, cky skrev:Noen som forresten vet hva som er bedre med 2.generasjone modchippene som kommer snart ?Tenker på Messiah, open-xbox og et par til jeg ikke husker navnet på.Vurderer å sett inn en XTender 1.1 chip i øyeblikket (Får den til 890,- inkl montering), men jeg lurer på hva som er fordelen med den generasjonen modchipper som kommer i forhold til dagens. Hvor får du den så billig??? Lenke til kommentar
Punkyfish Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Det som er fordelen med 2.generasjons modchip til xbox, er at det blir færre loddepunkter. I dag har nesten alle modchiper 29 loddepunkter. Det betyr at du må lodde 29 ledninger fra chipen til xboxen's hovedkort. Ettersom de fleste ikke er loddeksperter, sier det seg selv at risikoen for å mislykkes reduseres ganske mye ved å redusere antall loddepunkt. Det er akkurat dette de neste generasjonene modchiper har som mål... gjøre det enklere å installere chipen + få ned prisen. Dagens modchiper inneholder alle funksjoner som en rekner med neste generasjons modchiper vil inneholde. Dagens modchiper er noe vanskeligere å flashe biosen på, så dette kommer sikkert også til å bli forbedret. Jeg kommer i alle fall til å vente til det kommer en chip med maksimalt halvparten så mange loddepunkter som dagens modchiper. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 890 kroners`en http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cg...itemdescription Lenke til kommentar
sadolf Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Hmmm.. Jeg fikk satt inn "hjemmeflashet" Evolution X 2.2 bios-chip for 500 kr inkl chip og montering... Så med EvolutionX beta 1.8.458 dashboard kan jeg putte inn en 120GB disk og FTP'e inn spill og programmer på min X-box... Lenke til kommentar
Freaky Sunny Squirrel Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Hvor da lillemann? :smile: Lenke til kommentar
sadolf Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 He he .. nå kan du lure ... Var en kar i Oslo som fikset det. Bare lodda original-flashrom'en rett av, vips på med en ny! Ingen ledninger å lodde. Men et par fakta om mod-chips til X-Box: 1 - Ingen modchips vil noengang klare å få en XBox til å lese CD-R. Det er sånn selve leseren i boxen er. CD-RW fungerer derimot utmerket. Og DVD-RW. 2 - Ingen modchip gjør din DVD sonefri. Men du har muligheten til å putte inn en sone 1 og en sone 2 DVD-dongle samtidig. Det ligger noe data i dem som visstnok er 2048 bits kryptert som enabler DVD-film avspilling og sonen. :-S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå