834HF42F242 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Lurte på om jeg skulle lage en lignende tråd med 80-tallsquiz. Er det greit for deg, trådstarter? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Endelig kom jeg på navnet på bandet. Oppgave 7 er en låt av Joy Division, ikke sant? Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) ...sorry viss noen er besvart... 7. Bob Marley ??? 8. Primal Scream - Vanishing Point 14. BeatsInternational - Dub Be Good To Me 18. Tom Tom Club -Tom Tom Club 21. Johnsen Brothers - Strawberry Letter 26. Prince - Erotic City Shonah Endret 3. mai 2005 av Shonah Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Første post er rettet opp i folkens, ikke mange igjen. Skal sitere de siste som har svart her i eget innlegg, slik at det blir litt lettere å få kontroll på hva som nærmer seg og hva som er skivebom. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 ...sorry viss noen er besvart...7. Bob Marley ??? 8. Primal Scream - Vanishing Point 14. BeatsInternational - Dub Be Good To Me 18. Tom Tom Club -Tom Tom Club 21. Johnsen Brothers - Strawberry Letter 26. Prince - Erotic City Korrekt på en del. 7 er feil, mens på 18 har du riktig band og på 21 har du riktig tittel Endelig kom jeg på navnet på bandet. Oppgave 7 er en låt av Joy Division, ikke sant? Hmm. Sjekk hvilket nummer du gjetter på igjen vennligst, hehe. 1. Må ha vært den enkleste iogmed at tittelen på låta faktisk er det eneste man hører: "Step by step" Ellers synes jeg 7ern minner litt om 10cc - Dreadlock holiday? Seff rett på 1. 7 er ikke riktig, vi skal frem til en låt fra en av tidenes beste reggae-skiver (den beste slik jeg ser det) 2: No Doubt - You and Me? Niks. Mange av post-punk/-rockerne de siste årene (f.eks. Bravery, Interpol og lignende) hadde aldri vært der de er hadde det ikke vært for denne gjengen. Superklassiker av en skive som kom ut i '77 Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hadde jeg funnet sangen jeg mener det er, og gitt deg en sammenligning, så hadde du skjønt det. Nummer 7 minner om en sang av Joy Division, men jeg vet ikke hvilken. Eller er det en av Talking Heads? Den går på radioen nå i remixet form... Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Som hintet tilsier så er reggae sjangeren, og skiva kom ut for mange år siden. Ordet vi såvidt hører at vokalisten synger er "row" Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) 21. The Brothers Johnson 18. Close to the Bone (tittel) Korrekt på en del. 7 er feil, mens på 18 har du riktig band og på 21 har du riktig tittel Her mener du at andre har svart eller...er litt fersk i dette? Shonah Endret 3. mai 2005 av Shonah Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 På nummer 21 har du riktig tittel men galt band. Altså skal jeg frem til et annet band, eller sanger om du vil. Likeledes skal jeg frem til en annen tittel av Tom Tom Club. De har (såvidt meg bekjent) ingen låter som er egentitulerte Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 ah låttittel selvfølgelig Shonah Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 7: 10CC - We've Heard It All Before? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hadde jeg funnet sangen jeg mener det er, og gitt deg en sammenligning, så hadde du skjønt det. Nummer 7 minner om en sang av Joy Division, men jeg vet ikke hvilken. Eller er det en av Talking Heads?Den går på radioen nå i remixet form... Hm...kan det være Joy Division's Love Will Tear Us Apart du har hørt? Synes også jeg har hørt denne klassikeren i oppusset form i det siste. Fantastisk låt fra en mann det gikk galt med. T'Weed Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Nummer 3 høres faretruende likt Led Zeppelin ut :] Immigrant Song? Black Dog? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 27 er "Show me". (ABC) Geir Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Noen oppdateringer her snart fra trådstarter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå