Kowalski Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 16. Sonic Youth - The Empty Page? Nei, se hint Mulig lista er litt høy anth, men det skal jo være en viss utfordring. Andre har i alle fall klart det, så umulig er det ikke 14: The Clash - Guns of Brixton (eller Cypress Hill - Whats your number)6: Jay-Z - Big Pimpin' (eller en låt han har samplet det fra) 14 - Riktig melodi, men ingen av artistene. Låta er egentlig en sammensetning av to elementer - tekst fra en sang og melodi fra en annen (guns of brixton). Mannen bak låta har sluppet materiale under et utall forskjellige navn. 6 - Riktig melodi, men ikke Jay-Z. Se hint for mer hjelp. (det er vel kanskje den vanskeligste sånn sett i quizen, ettersom albumet ikke er utgitt over disk. Men ettersom det har blitt hypet så til de grader så tenkte jeg at det var all good) Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 26: Prince17: Historien om Kurt altså... hmm Kremt! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) 14: Grand Master Clash - The message of Brixton sammensatt med grandmaster flash - the message (ser ikke ut som du så editen min i forrige post) 24: tupac (2pac) Endret 22. april 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Forresten anth, se bort fra hintet om 17. Jeg skrev HELT feil Han er ikke dau seff (ikke rent medisinsk i alle fall), det var da han "kom tilbake". Hans helse og forfatning er særdeles dårlig. Mannen er også veldig kjent som sanger i et kult syreband som spilte på 60/70-tallet. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Prince er forøvrig riktig på 26 Bakemester: Niks, det er dessverre ikke riktig. Når det gjelder 2-Pac-forsøket ditt så ser jeg hvor du vil, uten at du har rett i det heller. Sangen du sikkert forveksler med kom ut av Murder Inc.-mølla for et par år siden og inneholder et sample. Gjett hvor vi skal! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Damn.. Vet at det er en kvinnelig rnb artist som har samplet den.. Du gjør dette vanskelig for meg Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 4 - Artisten er ikke veldig kjent med mindre man har god peiling på tidlig country, men låta er udødeliggjort gjennom (mis)bruk i en komedie med et uhyrlig antall stjerneskuespillere. Misbruk? Nåja, den reddet jo tross alt verden i Mars Attacks, men hva den heter er jeg ikke sikker på. Kan det være Slim Whitman - Indian Love Call? Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Soleklart, Beeblebrox Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg tar gjerne imot flere hint Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Hehe, jeg synes jeg har lagt opp ganske greit til den låta allerede. Okei: Søskenflokk, bandnavn tilsvarer etternavn. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hanson Eller kelly family Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Ålreit, det var vel ikke akkurat flust med imponerende svar her Noen som fortsatt har noe på lager? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) 6: M.I.A. - Bingo? 12: Mike Post? Endret 25. april 2005 av johnj Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 6 er korrekt gitt. Er hentet fra fjorårets mixtape, så det er ikke samme versjonen som på Arular. Uansett er det seff riktig. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Etter hintene å dømme : 17. Rocky Ericksson (feilstavet ?) 1. Donnie Wahlberg ? Skal lytte og se om jeg finner flere. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Rett på Roky, og nesten rett på Donnie. Altså... vi vet vel hvilken gruppe han var medlem av? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Rett på Roky, og nesten rett på Donnie. Altså... vi vet vel hvilken gruppe han var medlem av? New Kids On The Block? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 8. Yello ? 24. Sylvers ? Er du grei og oppdaterer listene over riktige svar og hint ? Sliter litt med å holde orden.... Takk Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 mark wahlberg da ? marky mark 18. Men At Work ? Madness ? Pokker, er noe i den duren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå