Gullars Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hei! Tittelen beskriv problemet ganske dårleg, men eg skal prøva å forklara betre kva eg meiner her: Eg arbeider for tida med å laga websider for ein organisasjon. Her ligg medlemmene på ei mailingliste, og det eg lurer på er følgjande: Går det på ein eller annan måte an å lagra alle mailane som blir sendt ut i ein tabell i ein MySQL-database? Korleis skal eg i så tilfelle gjera dette? Det eg tenkte var at eg kunne oppretta ein eigen mailkonto på domenet, som f.eks. kunne heita [email protected]. Det eg då ønskjer er at PHP-programmet skal henta inn mailar som kjem til den adressa og vidare lagra dei i ein MySQL-database. Fint om nokon vil ta seg tid til å hjelpa meg Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Muleg at de kan spara dykk bryet med å svara meg. Trur kanskje dette er det eg er på jakt etter? http://www.devarticles.com/c/a/PHP/Create-...h-PHP-and-IMAP/ Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Har studert den sida litt nå, og det ser ut til å vera det eg er på jakt etter. Men eg får det ikkje heilt til å fungera: <?php $server = "host"; $user = "brukarnamn"; $pass = "passord"; $conn = @imap_open("\{$server/imap}INBOX", $user, $pass) or die("Connection to server failed"); ?> Eg får Connection to server failed. Dette er å finna under 'IMAP' i phpinfo(): imap IMAP c-Client Version 2001 SSL Support enabled Kerberos Support enabled Nokon som veit kva som kan vera galt? Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 funker det å gå inn på mailen på vanlig måte da? Er sansynligvis bare en skriveleif isåfal. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 det fungerer fint på vanleg måte. trur nok ikkje det er ein skrivefeil. på $server skriv eg mail.mittdomene.com som er tenaren for innkomande og utgåande mail. er det rett? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Prøvde denne, men den fungerte heller ikkje: <?php $imap = imap_open("{mail.mittdomene.com:143}INBOX", "brukarnamn", "passord"); $message_count = imap_num_msg($imap); print $message_count; imap_close($imap); ?> Fekk desse feilmeldingane: Warning: imap_open(): Couldn't open stream {mail.mittdomene.com:143}INBOX. in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/internt/epost/phpinfo.php on line 2 Warning: imap_num_msg(): supplied argument is not a valid imap resource in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/internt/epost/phpinfo.php on line 3 Warning: imap_close(): supplied argument is not a valid imap resource in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/internt/epost/phpinfo.php on line 5 Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 må eg gjera det opp mot ein e-postkonto som er på akkurat denne serveren? Lenke til kommentar
pianoforte Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Sikker på at e-postkontoen din støtter IMAP da? Og ikke bare POP. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 det står i kontrollpanelet mitt at eg har full støtte for både pop og imap Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 eg fekk det endeleg til. nå er problemet at meldingane blir presenterte feil veg. eg vil at dei nyaste skal vera øvst. eg hugsar at når me gjorde dette i VB på vidaregåande, måtte me laga 3 løkker for å snu rekkjefølgja. er det ein enklare måte i PHP? Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvis du skal sortere nyeste øverst fra en MySQL-database kan du vel bare velge å sortere descending? Har du lyst til å dele koden her, forresten? Mulig jeg kan ha bruk for noe liknende Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 fekk det til. dataen min er kaputt, men eg skal posta koden her når eg får han i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå