Gå til innhold

Lightscribe for CD-brenning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan tyde på at den har denne teknologien. Det er jo HP som står for den, så det er ikke sannsynlig at den ikke har det.

Fikk du med en brukermanual/brosjyre som sier noe om pc'en?

Hvis jeg var deg ville jeg kontaktet foretningen/webshopen der du kjøpte den, for å være sikker.

Lenke til kommentar

Men det er ganske fantastisk at det ikke er mulig å få kjennskap til om brenneren min faktisk har dette...

står ikke et ord på hp.com som jeg kan finne. Generelt vil jeg si det elendig dokumentasjon.

Ringte igår HP og spurte en del rundt batteriet. De hadde tydeligvis ikke peiling, selv når jeg ble satt over til en tekniker. Og dette var ikke vanskelige spørsmål, bare standard.

Lenke til kommentar
Er det en integrert brenner i en bærbar? Da har den ikke lightscribe da det kun er 5,25" enheter som har dette per i dag.

Dette er direkte feil, min zd8185ea har lightscribe.Mulig også den som trådstarter har. :w00t:

I så fall er det bra!

Har enda ikke sett noen slike med lightscribe annonsert :hmm: Men det er jo ikke akkurat et typisk produkt å annonsere så mye da det er mer rettet mot OEM markedet.

Sannsynligvis produsert av LG da, da det kun er LG og BenQ som har produsert Lightscribe brennere så langt.

Har du modellnummer/navn på brenneren?

Lenke til kommentar

"Sannsynligvis produsert av LG da, da det kun er LG og BenQ som har produsert Lightscribe brennere så langt.

Har du modellnummer/navn på brenneren?"

Vel,den jeg har hjemme er den phillipsen som elkjøp selger. Den som er i laptoppen ( slepbar..) er en ny hp brenner (tror jeg) har ikke tech papira her nå. Noe helt annet er det med lightscribe plater, disse er hakke umulige å få tak i. Kun brent med de platene som fulgte med laptoppen og phillipsen, det ser jo helt knall ut da :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...