tibbs Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Har en Targa 19 tommer, skjermkortet er et Gainward Geforce2 Pro/450 64MB. Stiller inn oppdateringsfrekvensen på 72Hz,og der holder det seg helt til jeg restarter maskina, da stiller den seg tilbake til 60Hz. Dette skjer hver gang jeg restarter. Hvorfor holder den seg ikke på 72Hz? Lenke til kommentar
eiga Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Det eneste som kan hjelpe er å installere driveren til monitoren, og velge monitoren som det skal endres på. 'Unknown monitor' vil ikke lagre endrigner. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Problemet er at det ikke fulgte med noen driver, og på nettet finner jeg heller ingen. Skjermen har typebetegnelsen TM4895-3 Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Legg den inn som Plugn and PLay-skjerm, da henter windows informasjon fra skjermen om hva den tåler (hvis den er rimelig ny (max 5 år ca tror jeg)). Ellers kan du laste ned HzTool (søk på google), hvis du skriver inn hva skjermen tåler (vertikal og horisontal min&max) kan den lage driveren (som egentlig bare er en inf-fil) for deg. _________________ ThaPiRAyA [ Denne Melding var redigert av: GalFisk på 2002-07-08 11:46 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå