Kenze Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hei! Jeg har en DELL Dimension 4700, og jeg vil gjerne bytte kabinett... Er dette mulig! Eller må jeg drive med noe modding, og kjøpe nytt hovedkort osv? Noen som har prøvd eller noe? Håper på svar som kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Det finnes allerede en tråd og to om dette, men det skulle være mulig, kanskje du må modde hk-plata litt for å få festa hk`et, men ellers skulle det ikke bli så store problemer. Har hørt om noen som snakker om at du må kjøpe nytt hk, og tilogmed CPU-kjøler, men jeg tror ikke det stemmer. Velkommen til forumet btw Lenke til kommentar
Kenze Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Jaok.... Men hvis jeg prøver, og det ikke går, så har vel ikke DELL noen løsninger om at mn ikke får satt ting tilbake igjen? Tusen takk! =) Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Du kan jo spørre dell selv her: http://support.euro.dell.com/no/no/index.a...l%2Findex%2Easp Var pent det TT Shark kabbiset, ja.. Kasper Lenke til kommentar
Kenze Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Hehe... Ja det er pent... Skal spørre DELL, men... Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå