ols Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Skal det skje fort, så er det bare å holde startknappen inne i noen sekunder. Ellers er det jo ikke så godt å si. Prøv å se i taskmanager hvilken prosess som kjører. Ellers blir det jo de vanlige feilsøkings prosedyrer, når du starter på nytt (eventuelt i sikkerhetsmosdus). Lenke til kommentar
bgrot Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Skal det skje fort, så er det bare å holde startknappen inne i noen sekunder. Ellers er det jo ikke så godt å si. Prøv å se i taskmanager hvilken prosess som kjører. Ellers blir det jo de vanlige feilsøkings prosedyrer, når du starter på nytt (eventuelt i sikkerhetsmosdus). Det er ikke det at jeg trenger å skru den av så fort... jeg veit at jeg kan gjøre det, men er litt lei av at jeg må gjøre det hvergang jeg skal skru av pc'n! Hv trur du det kan være? Lurer på om det er en prosess som heter CCAPP.EXE Veit du hva det er? Lenke til kommentar
ols Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Det er antagelig antivirusprogrammet som driver og jobber. Hvor lang tid tar det før den slåes av? (hvis du lar den holde på?) Endret 21. september 2005 av ols Lenke til kommentar
bgrot Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det er antagelig antivirusprogrammet som driver og jobber. Hvor lang tid tar det før den slåes av? det tar nokså lang tid, tok en sjekk i stad... Det tok nesten fem min... noe som ikke er akseptabelt for min del... Hva trur du? Lenke til kommentar
bgrot Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det er antagelig antivirusprogrammet som driver og jobber. Hvor lang tid tar det før den slåes av? det tar nokså lang tid, tok en sjekk i stad... Det tok nesten fem min... noe som ikke er akseptabelt for min del... Hva trur du? På en side så er jeg ganske fornøyd med Norton i seg selv, men jeg veit ikke om jeg kan ha det sånn at pc'n holder på sånn... hva slags antivirus bruker du? Personlig? Lenke til kommentar
ols Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det høres forferdelig ut. Men jeg er ikke den rette til å uttale meg om det er normalt. (Jeg blir av en eller annen grunn aldri blir utsatt for virusangrep så jeg har droppet det svineriet, og kjører istedet bare en online scan av og til). Men hvis jeg var deg ville jeg sett etter settinger i antivirusprogrammet. Kanskje det er noen andre valg du kan gjøre mht hvordan det skal funksjonere. Lenke til kommentar
bgrot Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det høres forferdelig ut. Men jeg er ikke den rette til å uttale meg om det er normalt. (Jeg blir av en eller annen grunn aldri blir utsatt for virusangrep så jeg har droppet det svineriet, og kjører istedet bare en online scan av og til). Men hvis jeg var deg ville jeg sett etter settinger i antivirusprogrammet. Kanskje det er noen andre valg du kan gjøre mht hvordan det skal funksjonere. Det er forferdelig også.. Veldig... Veit ikke hva jeg skal gjøre, men skal prøve å skru av nå! å se hva som skjer! Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det høres forferdelig ut. Men jeg er ikke den rette til å uttale meg om det er normalt. (Jeg blir av en eller annen grunn aldri blir utsatt for virusangrep så jeg har droppet det svineriet, og kjører istedet bare en online scan av og til). Men hvis jeg var deg ville jeg sett etter settinger i antivirusprogrammet. Kanskje det er noen andre valg du kan gjøre mht hvordan det skal funksjonere. Det samme gjør jeg, norton dreper jo hele pc`n. Tar et år å starte opp og ikke finner den noe virus heller :- ) Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det samme gjør jeg, norton dreper jo hele pc`n. Tar et år å starte opp og ikke finner den noe virus heller :- ) Har brukt AVG i 3 år og aldri noe tull verken med programmet eller virus..Har fri tilgang til Norton men det er for mye kluss. Link til AVG Free http://free.grisoft.com/doc/1 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Norton suger... Jeg bruker selv Panda... Vet ikke hvorfor, men liker å ha en panda nede i Systray'en... Lenke til kommentar
twb Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Bekrefter at CCAPP.EXE tilhører Norton. Løsning på problemet: 1. Avinstaller Norton. 2. Installer AVG. Det er gratis, og det minst ressurskrevende AV jeg vet om. Alternativt NOD32, men det er ikke gratis. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Bekrefter at CCAPP.EXE tilhører Norton. Løsning på problemet: 1. Avinstaller Norton. 2. Installer AVG. Det er gratis, og det minst ressurskrevende AV jeg vet om. Alternativt NOD32, men det er ikke gratis. Men er det like effektivt? Teller jo noe det og Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Men er det like effektivt? Teller jo noe det og Ja det er det Lenke til kommentar
MajorSmith Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Bekrefter at CCAPP.EXE tilhører Norton. Løsning på problemet: 1. Avinstaller Norton. 2. Installer AVG. Det er gratis, og det minst ressurskrevende AV jeg vet om. Jeg hadde de samme problemene på en stasjonær, der den stod og ventet på CCAPP altfor lenge. Frem til da hadde jeg kun brukt Norton Internet security, men de siste par årene har jeg kun brukt AVG og vanlig windows brannmur, og støtter fullt ut de andre her som anbefaler AVG Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Brukt NOD32 lenge nå, og kan ikke bli NOE mer fornøyd. Se link: God test av NOD32 Det er kjapt, meget godt og veldig lett å bruke. Anbefalest på det sterkeste! Annet spm om I9300. Noen som har XPS Gen 2 ryggsekken? Og har bilde, evt vet hvor det er bilder av den? Endret 22. september 2005 av el_salvad Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 http://images.google.no/images?q=xps%20bac...ial&sa=N&tab=wi Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det er bilder av XPS Gen2 ryggsekken her. Ja, i dette emnet faktisk. Nå har Dell.no lagt ut info om Dell XPS M170. Den er klin lik XPS Gen2, men forskjellen er at den kommer med det nye skjermkortet etterhvert. Slutten av mnd, 29. tenker jeg. Blir spennende å se om vi med i9300 kan oppgradere til Nvidia 7800. Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Vi var to stykker som bestilte 2 stk. dell inspirion 9300. Vi ringte å hørte om det vi fikk rabatt siden vi bestilte to. Fikk 1000,- rabatt per maskin. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Vi var to stykker som bestilte 2 stk. dell inspirion 9300. Vi ringte å hørte om det vi fikk rabatt siden vi bestilte to. Fikk 1000,- rabatt per maskin. Hvis du går inn på Dell nå og bestiller online så får alle 1000,-kr i rabatt Dell trikser med tilbud og priser hele tiden, men denne uken kontra forige så blir sluttsum den samme, så jeg er redd dere ikke sparte 5 øre.. Endret 22. september 2005 av Jada-jada Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Vi var to stykker som bestilte 2 stk. dell inspirion 9300. Vi ringte å hørte om det vi fikk rabatt siden vi bestilte to. Fikk 1000,- rabatt per maskin. Vi også bestilte, og vi fikk 2x1024 RAM istedetfor 2x512.. Det kostet oss 900,- ekstra.. Vil det gå ann å oppgradere til 7800GO om det kommer? Endret 22. september 2005 av el_salvad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå