Eulogy Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Nå ble jeg letta. Hvis du fikk din idag så er det stor sjanse for at jeg får min idag også. Venter fortsatt veldig spent. Edit: Nå har jeg fått den gitt! Helt supert! De ringte forresten ikke før de kom. Endret 9. september 2005 av Eulogy Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Levert 10:45 til samboer. Det har vært en laaang dag på jobb. Skal pakke opp nå. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Pakk opp da og ikke ta bilder av eska! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Første erfaringer! Etter drøye 5 timer med innstalering/avinnstaleringer så kommer jeg med et lite sammendrag Jeg har innstalert- I9kfanGUi-Centrino Hardware Control- CDBremse, og ny grafikkdriver (alt anbefales) Jeg kjørte 3D Mark 2003 og fikk drøyt 7600 poeng, ca 300 mer etter ny driver... Jeg er veldig fornøyd borsett fra litt kornete skjerm (vanesak sikkert) men maskinen er jo helt rå ellers Med Fan Gui og Hardware kontroll (undervolting) så er den jo stille som en mus, og holder seg utrolig kjølig. Veldig god lyd og snadder design,mega rask,nydelig tastatur.. Håper flere som motar maskinen deler litt erfaringer... Ha en fin kveld videre alle sammen!! Endret 9. september 2005 av Jada-jada Lenke til kommentar
Buggz Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Å herre, da blir det to søvnløse netter frem til min skal ankomme på mandag. Må. Holde. Ut. EDIT: bestilte du med 9-cellers batteri? Hvordan er vekta? Endret 9. september 2005 av Buggz Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kunne noen lastet opp siste versjon av I9kfanGUi et eller annet sted, så jeg får det ned på maskinen før jeg formaterer den og installerer Xp Pro? Linken til nedlastning via den første posten i tråden er død. :/ Lenke til kommentar
Spook Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Du finner I9KFanGui her. Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Hjertelig, smertelig takk. Noen kommentarer på hva jeg burde huske på å laste ned før/etter ny-installasjon på 9300-en? Har lest mesteparten av tråden her, første post inkludert. Lyddrivere er bygget inn i Dell Software-pakken som lastes ned fra Dells hjemmesider eller? Edit: Fant alle driverne nå. Litt skumpent av Dell at de bare blir synlige når man velger at man har engelsk OS. O_o Endret 9. september 2005 av Nobu Lenke til kommentar
gnav Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Endeligt har jeg fått min i9300! Etter en hel sommer med venting. Må bare si at denne pcen er LEKKER! Holder på og laster ned og instalerer programvare nå. All teksten på internett er så stygg og kornete. Er det noen som vet hvordan du fikser det? Jeg mener jeg har lest det før en plass men husker det ikke. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 sett på 96 dpi i steddet for 120, skjerminstillinger, siste arket, avansert, så finner du det. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hvilken versjon av I9KFanGui bruker dere? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Hvilken versjon av I9KFanGui bruker dere? Jeg bruker 2.2.1.03.a Wow kjører på batteri nå, og det var pokker så mørkt Endret 9. september 2005 av Jada-jada Lenke til kommentar
gnav Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Fant ut at det funket fint på Opera, så jeg kommer til å bruke det. Blir ikke skriften ellers i Windows mindre når du setter til 96 dpi? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Fant ut at det funket fint på Opera, så jeg kommer til å bruke det. Blir ikke skriften ellers i Windows mindre når du setter til 96 dpi? Skriften blir mindre, men alt blir jo også klarere... Lenke til kommentar
hanser'n Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hvilken versjon av I9KFanGui bruker dere? Jeg bruker 2.2.1.03.a Wow kjører på batteri nå, og det var pokker så mørkt Grunnen til at det er mørk er en Dell Quick Set instilling, bare bruk Fn og piltastene så skulle det bli straks bedre Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Grunnen til at det er mørk er en Dell Quick Set instilling, bare bruk Fn og piltastene så skulle det bli straks bedre Se det ja Det var noe helt annet gitt Tusen takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
strez Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 god damn, gleder meg til å få denne maskinen i hus.. den er "in transit", håper ups-folka jobber på lørdager Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Etter å ha formatert maskinen og lagt inn Win XP Pro SP2, og lagt inn Intel Chipset Driver v7.2.1.1003 (her) jeg fant, og en relativt ny nVidia-driver (se screenshot for versjon), og satt skjermkortet til automatisk overklokking, er dette resultatet fra 3D Mark 2005, absolutt alt på standard-innstillinger: Tips til å forbedre score? Hvor mye er det reelt å prøve seg på med tanke på overklokking av skjermkortet? Evt. nyere drivere, chipset/skjermkort... Endret 10. september 2005 av Nobu Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Åssen fjerner jeg HKEY_CURRENT_USER\Software\CD\I8KFAN? Står på den siden at jeg må fjerne den før jeg installerer ny I9Kfan. Lenke til kommentar
ols Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Er ikke sikker på om jeg forstår deg rett, Eulogy, men en registeroppføring fjerner man jaffal med å merke den og trykke del tasten. (åpne regedit i "run" og bla deg frem, eller bruk søkefunksjonen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå