Gå til innhold

Dell Inspiron 9300 - erfaringer


Anbefalte innlegg

Du må da ha fått en ordrebekreftelse hvis den har gått så langt? Gått i spam-filteret ditt, eller? Hvordan fikk du ordre- og kundenummer uten ordrebekreftelsen? Var der jeg fant de detaljene, hvertfall. Fikk to .pdf-filer i en mail; den ene var leveringsbetingelser osv. den andre var ordrebekreftelsen med maskinen jeg bestilte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har samme spes. på maskinen som deg og opplysningen fra dell er også den samme. Men jeg har enda ikke fått noe ordrebekreftelse.

Bestillingsdato: 9/5/2005

Beregnet leveringsdag: 9/13/2005

 

Din ordre har v?rt i produksjon siden 9/6/2005 20:43

Ikke helt den samme opplysningen fra Dell...

 

Din ordre blir na gjort klar for sending 07.09.2005 20:52, men det er vel bare et tidsspøsmål for deg.

 

Den blir vel sendt i morgen da :hmm: De blir jo bygd i Island, så vet da pokker hvor lang tid det tar jeg, men den 12 er satt opp som leveringsdag, og det er jo bare 7 dager :w00t:

Lenke til kommentar
Gikk du glipp av den mest kritiske informasjonen her eller..? ;) Grunnen til vi (en del av oss her nå) bestilte var jo "tilbudet" Dell la ut på sine sider. En feil e.l. førte til at f.eks. mitt oppsett gikk for 11 321,-, mens samme pris i dag er 16 284,-. Jeg ringte til og med inn jeg, og spurte. Ikke noe sånt tilbud på den nei, og selgeren påstod til og med at jeg befant meg på de amerikanske sidene. Neppe...

 

Et par dagers ekstra ventetid for en rabatt på nærmere kr 5000 er A-OK. :!:

 

 

Edit:

 

Jada-jada:

Min har 1.73 GHz, 100 GB HD og Mediterranean Blue Snap-On LCD Cover . Ellers er det likt, samme batteri.

Fikk med meg det, men hadde Dell ikke stengt kl 18 kunne du kjøpt over telefon :p

Lenke til kommentar

steike, maskiner klar til levering allerede?? jeg har ikke fått ordrebekreftelsen engang. tror nok jeg bestilte noen timer etter dere, men rart at det skal ha så mye å si. krysser fingrene for at alt går i orden anyhoo. ;)

 

edit: trukket fra konto nå. aldri vært så glad for å se elleve lapper mangle på nettbanken før. :D

Endret av strez
Lenke til kommentar

Blir mer og mer imponert jeg. Fryktet at dette skulle bli en ny Komplett.no-historie (de har ikke prestert å sende laptopbaggen jeg bestilte 13:38 tirsdag 9. Vi nærmer oss to døgn - for å hente en enkelt ting som var på lager, og sende den ut? :hmm:) men nå, midt på svarte natta har ordren skiftet status, igjen!

 

Din ordre er klar til a sendes 9/8/2005 01:29

 

Gærninger. :thumbup:

 

Fikk samme dato som Jada-jada, nå (12.). Litt kjedelig at det ikke skal være mulig å få utlevert forsendelsen i helgen, men det avhenger vel av hvem som frakter kolliet. UPS og DHL tror jeg har lørdagslevering, men Linjegods er kanskje kun man-fre? Noen som kan si noe om hvordan de fikk levert PCen sin? Skulle likt i vite hvem de bruker.

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt ikke fått ordrebekreftelse, men på Dell sin side står det at ordren har gått til Pre-prod og at leveringsdato er 19/9. Problemet er at datoene forandrer seg hver gang jeg er inne og kikker. Beste dato er 15/9 og verste har vært 28/9 :cry:

Kan være at forskjellen er at jeg bestilte med ATI 128mb kort og ikke 6800, og at det er mulig at det er leverings problemer med ATI kortet.

 

En annen ting som var litt rart, er at det ringte en hyggelig dame fra Dell til meg igår og spurte om jeg kunne verifisere hva maskinen skulle inneholde, og til hvilken pris jeg hadde bestilt til på webben.

Jeg tenkte med en gang at der gikk den handelen i vasken, men etter at jeg hadde ramset opp hva jeg skulle ha og til hvilken pris, sa hun bare: "Ok, du får ordrebekreftelse på email om et par dager, takk for bestillingen, ha en god dag".

5 minutter senere var pengene gått ut av kontoen....

Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt ikke fått ordrebekreftelse, men på Dell sin side står det at ordren har gått til Pre-prod og at leveringsdato er 19/9. Problemet er at datoene forandrer seg hver gang jeg er inne og kikker. Beste dato er 15/9 og verste har vært 28/9 :cry:

Kan være at forskjellen er at jeg bestilte med ATI 128mb kort og ikke 6800, og at det er mulig at det er leverings problemer med ATI kortet.

 

En annen ting som var litt rart, er at det ringte en hyggelig dame fra Dell til meg igår og spurte om jeg kunne verifisere hva maskinen skulle inneholde, og til hvilken pris jeg hadde bestilt til på webben.

Jeg tenkte med en gang at der gikk den handelen i vasken, men etter at jeg hadde ramset opp hva jeg skulle ha og til hvilken pris, sa hun bare: "Ok, du får ordrebekreftelse på email om et par dager, takk for bestillingen, ha en god dag".

5 minutter senere var pengene gått ut av kontoen....

Jeg bestilte også Ati kortet. Og min er allerede sendt, og det står at forventet leveringsdag er i morgen. Så jeg tror ikke det er mangel på Ati skjermkort.

 

Jada-jada: Hadde ikke forventet at det skulle gå så fort. Får jeg den i morgen så blir jeg overlykkelig. Har også fått link til UPS. Men det er ikke registrert noe der ennå.

Lenke til kommentar

Ja, nå har jeg også fått samme dato som dere. Er takknemlig for at det er UPS som frakter. :D

 

Spennende å se om den faktisk kommer i morgen. Er på jobb til 16, men får vel få noen til å skrive under. Som Eulogy sa; latterlig fett om den kommer i morgen. Sinnsykt kjapt i såfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...